زلاتان - لوکاکو ؛ چه کسی پادشاه میلان است؟

زلاتان - لوکاکو ؛ چه کسی پادشاه میلان است؟

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو در فصل 21-2020 روی هم 30 گل به ثمر رسانده اند و امشب برای دومین بار در این فصل در دربی شهر میلان مقابل هم قرار می گیرند.

به گزارش فوتبالی، در دربی قبلی، مهاجم سوئدی دبل کرد تا به میلان کمک کند تا پس از سه سال مقابل نراتزوری ها پیروز شود در حالی که گل لوکاکو مانع از شکست تیمش با نتیجه دو بر یک نشد. دو مهاجم در لیگ ایتالیا در این فصل 12 گل زده اند که البته مهاجم 39 ساله در مقایسه با لوکاکو فقط در نصف بازیها حضور داشته است. بازیکن بلژیکی نتوانست جلوی حذف اینتر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد آن هم  در حالی که زلاتان در مرحله گروهی لیگ اروپا برای میلان یک گل زد.

لوکاکو در مرحله یک هشتم نهایی  جام حذفی مقابل فیورنتینا گلزنی کرد در حالی که زلاتان هنوز در جام حذفی گل نزده است. لوکاکو در فوریه 2020 و پس از گلزنی در دربی میلان در پیامی توییتری نوشته بود:" حالا یک پادشاه جدید در شهر وجود دارد." هشت ماه بعد، زلاتان پس از دبل در مقابل اینتر در پیامی این گونه پاسخ مهاجم بلژیکی را داد:" میلان هرگز یک پادشاه نداشته بلکه یک خداوندگار داشته است."

زلاتان تا کنون 15 بار مقابل اینتر بازی کرده که 9 گل به ثمر رسانده است هر چند که در هفت تا از این بازیها شکست خورده است. لوکاکو از سویی سه بار در مقابل میلان بازی کرده که سه گل به ثمر رسانده است.

4125