استقبال مهاجم فرانسوی رئال مادرید از بازگشت به تیم سابقش

استقبال مهاجم فرانسوی رئال مادرید از بازگشت به تیم سابقش

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما دوست دارد که دوباره به المپیک لیون برگردد. کریم جزیری وکیل سابق و دوست صمیمی مهاجم رئال مادرید مصاحبه ای انجام داد و گفت که بازیکن فرانسوی رئال مادرید خیلی دوست دارد که به تیمی برگردد که در آن رشد کرده است.

به گزارش فوتبالی، جزیری در مصاحبه با "اینساید گونز" بیان کرد:" بازگشت بنزما به لیون؟ بله، صادقانه فکر می کنم که این اتفاق رخ بدهد. او با من به صورت مداوم صحبت می کند و همه بازیهای لیون را می بیند. از سویی بنزما هرگز در ورزشگاه جدید لیون بازی نکرده است. او در ذهنش به این گزینه فکر می کند و لیون در قلبش جای دارد. برای کریم در لیون همه چیز مهیاست. او حس می کند که بهتر است در زمانی به لیون برگردد که هنوز از نظر بدنی آماده باشد. او بین ماندن در بهترین باشگاه دنیا و بازگشت به لیون مردد است. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. در رویاهایش به بازگشت به لیون فکر می کند و می خواهد دست به کارهای بزرگی بزند. بستن بازوبند کاپیتانی در این تیم در مقابل جوان ها می تواند برایش جادویی باشد."

بنزما تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و به نظر می رسد که در آن زمان می تواند پس از 13 سال از رئال مادرید جدا شود که بازگشت به لیون می تواند  گزینه مناسبی برایش باشد و بدین ترتیب به تیم دوران کودکی خود بازخواهد گشت.

4125