کریم بنزما و به دوش کشیدن بار رئال مادرید در فصلی که گذشت(طرح)

کریم بنزما و به دوش کشیدن بار رئال مادرید در فصلی که گذشت(طرح)

پایگاه خبری فوتبالی - فصل 2021/22 برای رئال مادرید یک فصل فوق العاده و رویایی بود چرا که در حالی که کمترین کسی فکرش را می کرد، رئال مادرید موفق شد دوگانه لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و بدین ترتیب تاریخ سازی کند.

به گزارش فوتبالی، نقش یک بازیکن در این موفقیت رئال مادرید در فصل 2021/22، بیش از سایر بازیکنان به چشم می آید و آن هم کریم بنزما، مهاجم فرانسوی است چرا که او در این فصل تبدیل به ستاره ترکیب رئال مادرید شد و عملکردی خیره کننده داشت. کریم بنزما به نوعی بار رئال مادرید را در فصل 2021/22 به دوش کشید و عملکردش در حدی درخشان بود که اکنون او مدعی اصلی فتح جایزه توپ طلا است.

کریم بنزما در فصل 2021/22، 46 بازی انجام داد که در این 46 بازی، 44 گل به ثمر رساند و 15 پاس گل داد. بنزما هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در لالیگا آقای گل شد و سه جام به همراه رئال مادرید یعنی سوپرجام اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را به دست آورد.

بدون شک اگر این عملکرد درخشان کریم بنزما نبود، رئال مادرید نمی توانست به افتخارات و عناوینی که در فصل 2021/22 دست یافت، دست پیدا کند و بدین ترتیب می توان گفت که بنزما بار رئال مادرید را در این فصل بر دوش کشید.

1470