کریم بنزما و بانداژی که طلایی شد (طرح)

کریم بنزما و بانداژی که طلایی شد (طرح)

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید شب گذشته جایزه توپ طلا را به دست آورد و بدین ترتیب سال درخشانی که داشت با فتح جایزه توپ طلا به سرانجام رسید.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکته هایی که درباره کریم بنزما همواره مورد توجه بوده و تبدیل به یک سوژه شده است، این بوده که کریم بنزما مدت ها است که دست راست خود را بانداژ کرده است و با دستی بانداژ شده در زمین فوتبال حضور پیدا می کند. در واقع انگشت کوچک دست راست بنزما دچار شکستگی شده است و او به همین دلیل دستش را بانداژ کرده است و از سوی دیگر پس از بانداژ کردن دست راستش، عملکرد بهتری داشته است و به همین دلیل خرافی، بانداژ را از دست راستش دیگر در نیاورده است.

اکنون کریم بنزما جایزه توپ طلا را به دست آورده است و بدین ترتیب با دستی بانداژ شده به این جایزه رسیده است و جایزه طلایی را لمس کرده است و بانداژ دست او طلایی شده است!

طرح های زیادی در مدت اخیر ساخته می شد که کریم بنزما با دستی بانداژ شده به توپ طلا خواهد رسید و بالاخره این اتفاق برای او افتاد و اکنون کریم بنزما طلایی شده است. باید دید که بنزما با دست بانداژ شده اش در ادامه مسیر خود و پس از فتح جایزه توپ طلا چه عملکردی خواهد داشت.

1470