نوستالژی؛ اولین بازی کریم بنزما در المپیک لیون

نوستالژی؛ اولین بازی کریم بنزما در المپیک لیون

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، در حال حاضر 33 سال دارد. او از سال 2009 که از المپیک لیون به رئال مادرید آمد، تبدیل به مهره‌ای ثابت در ترکیب این تیم شد و بازی‌ها و موفقیت های زیادی را به همراه لوس بلانکوس به دست آورد. بنزما به عنوان یک مهاجم پدیده به رئال مادرید آمد اما او اکنون یکی از شناخته شده ترین مهاجمان در سطح دنیا به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما، 16 سال پیش اولین بازی خود را در تیم المپیک لیون انجام داد، همان باشگاهی که از آکادمی آن رشد کرد و به سطح بالایی در فوتبال رسید و راهی رئال مادرید شد. کریم بنزما در سال 2009 از المپیک لیون به رئال مادرید پیوست و اکنون 11 سال است که در سانتیاگو برنابئو توپ می‌زند. او تبدیل به کاپیتان سوم رئال مادرید شده و در حال حاضر نقشی کلیدی در خط حمله‌ی رئال مادرید ایفا می‌کند.

کریم بنزما در سال های گذشته به شدت مورد انتقاد قرار داشت اما از زمانی که کریستیانو رونالدو رئال مادرید را ترک کرد، او نقشی کلیدی را در خط حمله مادریدی ها بر عهده گرفت و توانست عملکرد خود را بهبود ببخشد. او بین سال‌های 2004 تا 2009 در المپیک لیون توپ می‌زد که این مدت شامل حضور او در تیم ب لیون نیز بود.

1470