تیم برتر نیم فصل لیگ ایتالیا؛ با رونالدو و لوکاکو و بدون زلاتان

تیم برتر نیم فصل لیگ ایتالیا؛ با رونالدو و لوکاکو و بدون زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، روملو لوکاکو و لوئیز موریل در تیم برتر لیگ ایتالیا بر اساس آمارها تا کنون قرار گرفتند و تئو هرناندز عنوان بهترین دفاع چپ را از آن خود کرد.

به گزارش فوتبالی، مرکز آماری "اوپتا" تیم برتر لیگ ایتالیا تا کنون را معرفی کرد که این تیم بر اساس آمار و عملکرد بازیکنان تا پایان نیم فصل مشخص شده است. مارکو سیلوستری از هلاس ورونا درون دروازه جای گرفته است. در حقیقت ورونا و یوونتوس در این فصل با دریافت 18 گل بهترین آمار دفاعی را در لیگ ایتالیا داشته اند. سیلوستری در پنج تا از 19 بازی خود کلین شیت کرده و لایق این جایزه است.

در خط دفاعی نیز میلان، یووه و اینتر نقش دارند. دنیلو در پست دفاع راست قرار گرفته و تئو هرناندز هم به پست دفاع چپ رفته در حالی که استفان دی فرای و میلان اشکیرینیار در قلب خط دفاعی قرار دارند. مارسلو بروزوویچ و فرانک کسیه در میانه زمین جای دارند و رودریگو دی پل از اودینزه نیز خط هافبک را تکمیل می کند. در خط حمله نیز کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در کنار روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر و همچنین لوئیز موریل کلمبیایی از آتالانتا در خط حمله جای گرفته است.

به نظر می رسد که مصدومیت های پرشمار زلاتان باعث شده تا در تیم برتر نباشد اما قطعا با روند کنونی مهاجم سوئدی نیز در تیم برتر قرار می گیرد.

4125