قربانعلی‌پور: برای کمک به استقلال آمده‌ام/ امیدوارم روزهای خوبی را کنار هم رقم بزنیم

قربانعلی‌پور: برای کمک به استقلال آمده‌ام/ امیدوارم روزهای خوبی را کنار هم رقم بزنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: انگیزه ام این است که در کنار سایر همکاران کادر فنی، روزهای خوبی را برای تیم رقم بزنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی‌اصغر قربانعلی‌پور در خصوص عقد قرارداد با این باشگاه اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که دوباره این فرصت نصیب من شد تا بتوانم به استقلال کمک کنم. 5 سال پیش در استقلال روزهای خوبی را سپری کردیم ولی امیدوارم این بار روزهای بهتری را رقم زده و شادی را به هواداران هدیه کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال که پیش از این در شهرخودرو حضور داشت، در خصوص علت جدایی‌اش از این باشگاه گفت: من به دلایل شخصی قطع همکاری کردم. برای این باشگاه، اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه خواسته فکری از او چیست، عنوان کرد: آقای فکری از مربیان خوب فوتبال کشور است که فکر می‌کنم در دوران بازی کردنش همه جوره تعصبش را نشان داده و حالا هم از من خواسته تا به تیم کمک کنم. من هم نیتی جز این ندارم و فقط انگیزه ام این است که در کنار سایر همکاران کادر فنی روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنم.

قربانعلی پور یادآور شد: استقلال پتانسیل خوبی دارد و امسال هم شرایط خوبی تا اینجای مسابقات داشته و شک نکنید با اتحاد و همدلی می‌تواند به موفقیت برسد. از هواداران استقلال هم می‌خواهم به ما کمک کنند تا بتوانیم این تیم را به موفقیت برسانیم.

6641