درخواست علی اصغر قربانعلی‌پور از مردم و مسئولان برای کمک به مردم خوی

درخواست علی اصغر قربانعلی‌پور از مردم و مسئولان برای کمک به مردم خوی

پایگاه خبری فوتبالی-مربی سابق اهل خوی تیم ملی فوتبال کشورمان از مردم و مسئولان کشور درخواست کمک ویژه به زلزله زدگان این شهرستان را کرد.

به گزارش فوتبالی- علی اصغر قربانعلی‌پور، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و استقلال درمورد زلزله رخ داده در خوی گفت: اهل روستای پیرکندی خوی هستم و هنوز هم پدر و مادر من آنجا زندگی می‌کنند. شب گذشته پس از ایجاد زلزله با اقوام خود تماس گرفتم‌. متاسفانه وضعیت خیلی در خوی خراب است و با توجه به سرما، برف و کولاک که از شب گذشته شروع شده مردم زلزله زده در سرمای حدود منفی شش درجه، شرایط خوبی ندارند.

وی افزود: از مردم و مسئولان می‌خواهم هرکس هرکاری از دستش برمی‌آید انجام بدهد زیرا اکنون بچه‌ها، زنان، پیرزن و پیرمرد با توجه به شدت تخریب ساختمان‌ها در کوچه و خیابان مانده‌اند. بسیاری از آن‌ها به اطراف شهر پناه برده‌اند. الان وقت کمک کردن به مردم خوی است. خود من به عنوان یکی از اهالی این شهر هر کاری از دستم برآید انجام می‌دهم و امیدوارم مسئولان و کل مردم دست در دست هم بدهند تا این مشکل به زودی حل شود.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: متاسفانه برخی هم شهری‌های خود را نیز در این زلزله از دست دادم‌ که به خانواده‌هایشان تسلیت می‌گویم. برای بهبودی تمام مصدومان نیز هر کاری از دست‌مان برآید، به همراه هم شهری‌ها و سایر افرادی که علاقه دارند به مردم خوی کمک کنند، انجام می دهیم. امیدوارم با کمک مسئولان افرادی که از شب گذشته خارج از منازل خود مانده‌اند، هرچه سریع‌تر به خانه‌های شان بازگردند.  از جامعه ورزش نیز می‌خواهم هرکس هر کمکی از دستش برمی‌آید انجام بدهد و گره ای از مشکلات زلزله‌زدگان باز کند. 

9098