نیکبخت: تمام هافبک‌های استقلال یک سبک و مدل بازی می‌کنند

نیکبخت: تمام هافبک‌های استقلال یک سبک و مدل بازی می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با مهاجمانی که دارد می تواند بسیار زهردار باشد اما به دلیل نبود یک هافبک خلاق این اتفاق رخ نمی‌دهد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن سال های نه چندان دور استقلال در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد شکست روز گذشته استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: «استقلال بعد از بازی خوب و برد مقابل تراکتور دچار بی انگیزگی شده بود. به نظرم بازیکنان شرایط را درک نکرده بودند و بعضی از بازیکنان ها اصلا در حد و اندازه خودشان نبودند و این موضوع به تیم ضربه زد. تعدادی از بازیکنان عصبی بودند و صحنه هایی را در نیمه اول دیدیم که باعث آشفتگی تیم شد»

او در مورد استفاده محمود فکری از سه مهاجم گفت: «استقلال مقابل تراکتور هم با سه مهاجم بازی کرد و این روش جواب داد. باید به نظر فکری احترام بگذاریم. تیمی که می خواهد نتیجه بگیرد باید از بازیکنان هجومی اش خوب استفاده کند.استقلال در 10 دقیقه آخر بازی موقعیت های زیادی داشت و موقعیت های خوبی خلق شد اما متاسفانه به بار ننشست.»

نیکبخت در مورد سبک بازی استقلال که مورد انتقاد برخی قرار گرفته بیان کرد: «درست است، استقلال دلچسب بازی نمی‌کند و این باب میل هوادار نیست. اعتقاد دارم امتیاز دادن در این برهه می تواند آخر فصل برای استقلال مشکل ساز شود ولی الان جای گلایه و شکایت نیست. نمی‌توانیم از فکری گلایه کنیم که چرا در صدر جدول هستی! استقلال زیبا بازی نمی‌کند اما از تیم های دیگر بهتر امتیاز جمع کرده است.»

او در پایان در مورد عملکرد خط میانی استقلال گفت: «در استقلال شاهد این هستیم که بازیکن های خط هافبک، همگی یک مدل بازی می کنند و بهتر است بگویم یک سبک دارند. مثل سابق نیست که بازیکنانی مثل علی کریمی و یا مجتبی جباری در خط میانی استقلال باشند که خلاقیت به خرج دهند و در نقش یک پاسور ظاهر شوند. هافبک های استقلال در یک سطح هستند و این مشکل ساز شده است. ریگی در میانه میدان فوق العاده بازی می کند و تمام توانش را برای استقلال می گذارد اما او یک بازیکن تخریب کننده است، باید یک بازیکن خلاق و پاسور کنار او باشد. با مهاجمانی که ما داریم استقلال می تواند زهردارتر باشد.»

...

9697