وحشت عجیب گواردیولا از پرتاب اوت توسط بازیکن تیم دسته سومی

وحشت عجیب گواردیولا از پرتاب اوت توسط بازیکن تیم دسته سومی

پایگاه خبری فوتبالی - وقتی که منچسترسیتی در جام حذفی به تیم چلتنهام خورد، هواداران حریف با دلخوری گفتند که همیشه قرعه های آسانی نصیب تیم گواردیولا می شود. اما هیچ کسی انتظار نداشت که این تیم دسته سومی از حریف پیش بیافتد.

به گزارش فوتبالی، پرتاب اوت بلند توسط بن توزر باعث شد تا آلفی می دروازه منچسترسیتی را باز کند و بدین ترتیب چلتنهام به سیتی استرس وارد کرد. گواردیولا به حدی از پرتاب های بازیکن حریف می ترسید که چند دقیقه بعد سعی کرد که جلوی اوت انداختن توزر را بگیرد و حواس وی را پرت کند.

در حقیقت سرمربی منچسترسیتی معتقد بود که توزر محل پرتاب اوت را عوض کرده و به همین خاطر به نشانه اعتراض جلوی وی ایستاد تا جلوی پرتاب را بگیرد. در حقیقت سیتی معتقد بود که توزر با تغییر محل پرتاب توانسته دروازه آنها را باز کند و گواردیولا نمی خواست این اتفاق تکرار شود. صحنه ای که در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده و بسیاری از این که گواردیولا از پرتاب اوت توسط یک تیم دسته سومی این قدر ترسیده، شگفت زده شده اند.

البته سیتی سه گل زد و به بازی برگشت تا به مرحله پنجم جام حذفی انگلیس صعود کند. فودن گل  تساوی را زد و ژسوس و فران تورس در دقایق پایانی کار را تمام کردند.

4125