دکه اروپایی/ شماره فوریه مجله ورلد ساکر؛ از بیوگرافی گریلیش تا گزارشی درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا

دکه اروپایی/ شماره فوریه مجله ورلد ساکر؛ از بیوگرافی گریلیش تا گزارشی درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی – مجله ورلد ساکر ویژه ماه فوریه منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، شماره جدید محله ورلد ساکر، یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین مجله‌های مربوط به فوتبال با تصویری از جک گریلیش روی جلد منتشر شد. پرونده اصلی این شماره به بیوگرافی این بازیکن که در ۲ فصل اخیر ستاره استون ویلا بوده اختصاص دارد.

این شماره هم مانند شماره‌های پیشین مقالات متعددی از ژورنالیست‌های مشهور چون جاناتان ویلسون دارد. در این شماره در مقاله‌ای روند کاری مینو رایولا بررسی شده زیرا به دلیل احتمال جدایی پوگبا از منچستر باز هم این ایجنت معروف سر زبان‌ها افتاده. توز اعلام کرده پس از پایان دوران بازی می‌خواهد وارد دنیای سیاست شود و این مسئله دستمایه یک گزارش کوتاه درباره این بازیکن شده است. مقاله‌ای در خصوص ناکامی کارلوس کی‌روش در کلمبیا هم در این شماره منتشر شده. گزارشی درباره رشفورد و اقدامات انسان‌دوستانه‌اش، ۶ الماس آفریقایی دنیای فوتبال مانند دیالو و مطلبی درباره پائولو روسی فقید دیگر مطالب این شماره تشکیل می‌دهند.

ورلد ساکر در ۲ گزارش مجزا به بررسی قهرمانان قاره‌های آفریقا و آسیا پرداخته. در گزارشی که درباره فاتح لیگ قهرمانان آسیا نوشته شده درباره پرسپولیس و مسیر این تیم هم مطالبی بیان شده که به تفصیل آن را در فوتبالی خواهیم خواند.

1101