دکه اروپایی/ شماره ماه ژوئن فور فور تو؛ تحت‌الشعاع یورو ۲۰۲۰

دکه اروپایی/ شماره ماه ژوئن فور فور تو؛ تحت‌الشعاع یورو ۲۰۲۰

پایگاه خبری فوتبالی – شماره جدید مجله فورفور تو ویژه ماه ژوئن در ۲۰۰ صفحه به همراه یک ویژه نامه پر و پیمان برای یورو ۲۰۲۰ منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، شماره جدید مجله فور فور تو شماره هیجان انگیزی است زیرا یک پرونده بسیار مفصل و جامع در خصوص یورو ۲۰۲۰ دارد. ۱۰۰ صفحه اول این شمار مانند همیشه از پرونده‌ها و گفت و گوها تشکیل شده که در خود این ۱۰۰ صفحه هم صفحاتی در خصوص یورو رویت می‌شود اما در ۱۰۰ صفحه دوم یورو با مطالبی چون مروری بر گروه‌های مرگ در تاریخ (چه یورو و چه جام‌های جهانی)، مروری کامل بر تیم‌ها شرکت کننده و گزارشی کامل از لحظات ماندگار یورو منتشر شده است که به مرور در فوتبالی خواهید خواند.

در قسمت‌های اصلی مجله هم در این شماره مطالب مفید و زیادی منتشر شده. پرسش و پاسخ این شماره فور فور تو به فابیو کاپلو اختصاص یافته که رازهای جالبی از دوران مربیگری‌اش در رئال مادرید، تیم ملی انگلیس و... بیان کرده است. در قسمت بازی‌هایی که زندگی من را تغییر داد فرانک دی‌بوئر صحبت کرده. گفت و گوهای این شماره به امرسون پالمیری مدافع – هافبک تیم چلسی، ریکاردو دروازه‌بان سابق تیم ملی پرتغال و مارکوس سنا مدافع تیم انگلیس اختصاص یافته. چگونگی صعود تیم های بریتانیایی به یورو و مروری بر اخبار جالب و بامزه ماه هم دیگر مطالب این شماره را تشکیل داده‌‌اند.

1101