دکه اروپایی؛ فور فور تو ويژه سپتامبر و گفت و گویی مفصل با فرناندز

دکه اروپایی؛ فور فور تو ويژه سپتامبر و گفت و گویی مفصل با فرناندز

پایگاه خبری فوتبالی – شماره جدید مجله فور فور تو ویژه ماه می منتشر شده.

به گزارش فوتبالی، روی جلد شماره جدید فور فور تو به برونو فرناندز اختصاص داده شده زیرا مصاحبه اصلی این شماره متعلق به اوست. فرناندز گفته روزی به تماشای بازی‌ها می‌رفتم و شعار می‌دادم اما حالا تنها به افتخار آفرینی فکر می‌کند. فور فور تو همچنین در گزارشی کوتاه به مقایسه برونو با کانتوتا پرداخته است.

بخش سوال و جواب با مخاطبین به آلن پارد اختصاص یافته است. در قسمت «بازی‌هایی که زندگی من را تغییر داد «ادمیلسون برزیلی صحت کرده و دیدار برزیل مقابل ترکیه در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۰۲ را یک دیدار بسیار مهم دانسته.
فور فور تو در گزارشی مفصل ۵۰ بازیکن با کیفیت که در تیم‌های درجه یک لیگ برتر انگلیس بازی نمی‌کنند بررسی کرده. رتبه اول این گزارش ایوان تونی از تیم برنتفورد است. گفت و گو با رافینیا، بازیکن تیم لیدز و گپ و گفت با کرگر درباره فینال استانبول هم مطالبی دیگر در این شماره است.

در این شماره یک مطلب مفصل از دوران کاری باتیستوتا یا همان «باتی گل» منتشر شده که طرفداران زیادی در سر تا سر دنیا دارد و در تیم‌هایی چون رم و فیورنتینا بازی کرده است. دیدار استرالیا مقابل جزایر ساموا در سال 2001 که بانتیجه ۳۱-۰ به پایان رسید هم سوژه یکی دیگر از مطالب این شماره است.

1101