تیرک‌زنی، تخصص جدید آسنسیو در رئال مادرید

تیرک‌زنی، تخصص جدید آسنسیو در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید شب گذشته با نتیجه‌ی دو بر یک مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خورد و از دور رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا کنار رفت و نتوانست راهی فینال شود. این بازی که در مرحله‌ی نیمه نهایی بود با شکست رئال مادرید همراه شد و شاگردان زیدان از صعود به مرحله‌ی فینال و رویارویی با بارسلونا محروم ماندند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید که در دوره‌ی قبلی این رقابت‌ها قهرمان شده بود، اکنون مقابل اتلتیک بیلبائو در مرحله‌ی نیمه نهایی شکست خورد تا شاهد ال کلاسیکو در فینال نباشیم. در این بازی مارکو آسنسیو در ترکیب رئال مادرید فیکس بود اما نتوانست گلزنی کند و عملکردش هم به شکلی نبود که بتواند مانع از حذف رئال مادرید شود و کمک خاصی به این تیم در شب کابوس‌وار مادریدی ها مقابل اتلتیک بیلبائو بکند.

البته آسنسیو در این بازی تا حدودی بدشانس هم بود چرا که دو تا از شوت های او به تیر دروازه اصابت کردند، او یک بار تیر عمودی و یک بار تیر افقی دروازه را به لرزه در آورد. مارکو آسنسیو در 5 بازی اخیرش، 4 بار توپ را به تیرک زده است تا به نظر برسد که این کار تبدیل به تخصص جدید او شده است. آسنسیو دو بار مقابل بیلبائو، یک بار مقابل گرانادا و یک بار هم مقابل الچه توپ را به تیر دروازه کوبید.

1470