اتلتیک بیلبائو 0-1 رئال مادرید؛ اندک اندک به سمت قهرمانی!

اتلتیک بیلبائو 0-1 رئال مادرید؛ اندک اندک به سمت قهرمانی!

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید برای دومین بازی پیاپی به لطف ضربه پنالتی راموس پیروز شد و با کسب برد در مقابل بیلبائو یک گام دیگر به قهرمانی لالیگا نزدیک شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای هفتمین بازی پیاپی پیروز شد تا با کسب 21 امتیاز بعد از قرنطینه تیمی مهارنشدنی باشد که حالا فاصله چندانی تا قهرمانی لیگ ندارد. رئال مادرید با یک بازی بیشتر اختلافش با بارسلونا را به هفت رساند و حالا کاتالان ها اگر در مقابل ویارئال پیروز نشوند عملا جام را تقدیم به تیم زیدان خواهند کرد. در هر صورت رئال مادرید فقط به هشت امتیاز از چهار بازی بعدی خود نیاز دارد تا قهرمان شود و به نظر می رسد که جام چندان هم دور از دسترس نباشد.

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید باز هم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. در بازی قبلی دنی کارواخال پنالتی گرفته بود و این بار نوبت مارسلو از جناح مقابل بود که از بازیکنان تیم باسکی پنالتی بگیرد و بدین ترتیب رئال مادرید یک پیروزی ارزشمند دیگر را در مقابل بیلبائو کسب کرد. بیلبائو که از تیم های اماده بعد از قرنطینه بود امید زیادی دارد تا بتواند سهمیه لیگ اروپا را کسب کند و بتواند فصل بعد در اروپا حاضر باشد.