رئال مادرید به دنبال خرید دروازه بان اتلتیک بیلبائو

رئال مادرید به دنبال خرید دروازه بان اتلتیک بیلبائو

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید به دنبال خرید دروازه بان در تابستان آینده است چرا که سن کیلور ناواس و کیکو کاسیا دو دروازه بان فعلی تیم بالاست و طبیعی است که تیم به دنبال جانشین آنها باشد.

به گزارش وبسایت نود، رئال دو سال پیش در آستانه خرید ده خیا از منچستریونایتد بود اما در نهایت این انتقال شکست خورد. زیدان در این تابستان اعلام کرد که تمایلی به خرید دروازه بان 27 ساله یونایتد ندارد و به حضور کیلور ناواس در ترکیبش راضی است اما برای سالهای آینده رئال به دنبال جایگزین برای ناواس 30 ساله خواهد بود.

تیبو کورتوا (25 ساله)، کپا آریازبالاگا (22 ساله) و جیانلوئیجی دوناروما (18 ساله) سه دروازه بانی هستند که نگاه ها را به خود جلب کرده اند. دوناروما در این تابستان قراردادش را با میلان تا سال 2021 تمدید کرد که رقم فسخ قراردادش 80 میلیون یورو و دستمزدش سالانه شش میلیون یوروست. کورتوا تا 2019 با چلسی قرارداد دارد و عجله ای برای تمدید قراردادش ندارد. دختر او در دوران حضورش در اتلتیکو در شهر مادرید متولد شده و دوست دارد به اسپانیا برگردد، به همین خاطر او هم یک گزینه محتمل است. گزینه سوم اما کپا ، دروازه بان اتلتیک بیلبائوست. این بازیکن که سابقه حضور قرضی در پونفرادینا و وایادولید را هم دارد فصل گذشته به ترکیب اصلی اتلتیکو دارد و  در سن 22 سالگی آینده دارترین دروازه بان فوتبال اسپانیاست. وی در یوروی امیدها هم عملکرد درخشانی داشت.

رئال مادرید در تابستان آینده برای خرید کپا از بیلبائو تلاش خواهد کرد.  قرارداد فعلی وی با بیلبائو تا 30 ژوئن 2018 اعتبار دارد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب خواهد شد. بیلبائو در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را تمدید کند. رقم فسخ قرارداد فعلی وی 10 میلیون یوروست که بیلبائو می خواهد در قرارداد جدید این مبلغ را به 65 میلیون یورو برساند.

1140