رشد چشم‌گیر قیمت پدیده‌ی آمریکایی یوونتوس

رشد چشم‌گیر قیمت پدیده‌ی آمریکایی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - وستون مک کنی، بازیکن آمریکایی یوونتوس، که در تابستان گذشته از شالکه راهی یوونتوس شده بود، رشد چشم‌گیری از لحاظ قیمت داشته و ارزش بسیار بیشتری پیدا کرده است. این بازیکن جوان در یوونتوس عملکرد خوبی دارد و یکی از ماندگار ترین لحظاتی که او در یوونتوس داشت، گل زیبایی بود که به بارسلونا در نیوکمپ زد.

به گزارش فوتبالی، وستون مک کنی در تابستان گذشته از شالکه به یوونتوس رفت و تبدیل به اولین بازیکن آمریکایی تبار بیانکونری ها شد. او که در حال حاضر 22 سال دارد، عملکرد خوبی در باشگاه یوونتوس داشته و نوید هافبک آینده داری را می‌دهد. وستون مک کنی رشد قیمت خوبی داشته و در واقع ارزش او از 28 میلیون یورو به 54 میلیون یورو رسیده است که این تغییر بسیار قابل توجه به نظر می‌رسد.

البته مک کنی در گذشته قرار نبود که فوتبالیست شود. پدرش یک ارتشی بود و وستون کوچک همیشه سعی می کرد که در محل زندگی خانواده اش روی تبدیل شدن به یک ستاره فوتبال آمریکایی تمرکز کند. پدر مک کنی برای ادامه کار خود راهی منطقه رامشتاین در آلمان شد. وستون در آن زمان شش ساله بود و طبیعتا در المان نمی توانست باشگاهی برای فوتبال آمریکایی پیدا کند. بدین ترتیب مک کنی تصمیم گرفت که به سراغ فوتبال برود و در بازگشت به آمریکا نیز فوتبال را به فوتبال آمریکایی ترجیح داد.

1470