یوونتوس برای اولین بار در تاریخش یک بازیکن آمریکایی خرید

یوونتوس برای اولین بار در تاریخش یک بازیکن آمریکایی خرید

خبرگزاری فوتبالی - وستون مک کنی، هافبک آمریکایی شالکه، رسما راهی یوونتوس شد. این بازیکن اولین بازیکن آمریکایی تاریخ باشگاه یوونتوس است. او به طور قرضی از شالکه راهی یوونتوس شده و بانوی پیر برای این انتقال مبلغ 4.5 میلیون یورو پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، مک کنی که در حال حاضر 22 ساله است، به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا در صورت حضور در 60 درصد بازی‌های یوونتوس می‌تواند با بند خریدی 30 میلیون یورویی قراردادی دائمی با بیانکونری ها ببندد. در واقع بند خرید این هافبک آمریکایی 18.5 میلیون یوروست که با پاداشی 7 میلیون یورویی و سایر بند ها به مجموع 30 میلیون یورو می‌رسد. او به تازگی تست های پزشکی باشگاه یوونتوس را پشت سر گذاشته بود و اکنون رسما به یووه پیوسته است.

این بازیکن که متولد شهر تگزاس آمریکاست محصول آکادمی باشگاه فوتبال دالاس آمریکا به حساب می‌آید. اولین باشگاه اروپایی او شالکه بود که در سال 2016 به آن پیوست و در فوتبال آلمان رشد کرد و اکنون راهی یوونتوس شده است. وستون مک کنی، 75 بار در بوندسلیگا به میدان رفته و در مجموع 4 گل زده و 4 پاس گل داده است. او برای اولین بار در سال 2017 به تیم بزرگسالان شالکه راه یافت و در بوندسلیگا به میدان رفت.

1470