رازهایی از پدیده یوونتوس؛ در ابتدا قرار بود بازیکن فوتبال آمریکایی شود

رازهایی از پدیده یوونتوس؛ در ابتدا قرار بود بازیکن فوتبال آمریکایی شود

خبرگزاری فوتبالی - وستون مک کنی 22 ساله به پدیده فصل یوونتوس تبدیل شده است. او یکی از آخرین خریدهای تیم تورینی بوده است که هر بار نقش پررنگ تری درون زمین و در رختکن پیدا می کند. جالب این که در حال حاضر مک کنی بازیکن یووه هم نیست چرا که به صورت قرضی از شالکه به تیم ملحق شده است.

به گزارش فوتبالی، زمانی که پیرلو کارش را به عنوان سرمربی یوونتوس آغاز کرد، زمان کمی برای آماده سازی تیمش نداشت. او پس از بررسی ترکیبش به این نتیجه رسید که با توجه به حجم بالای مصدومیت های خدیرا باید به دنبال جانشین برای بازیکن آلمانی باشد. در نهایت مدیران یوونتوس به این نتیجه رسیدند که مک کنی را به خدمت بگیرند. این بازیکن حالا به یکی مهمترین بازیکنان یوونتوس تبدیل شده است و حتی در مقابل بارسلونا در یوونتوس یک گل بی نظیر به ثمر رساند. یووه می تواند با پرداخت 18 میلیون یورو قراردادش را به حالت قطعی تبدیل کند، رقمی که با توجه به عملکرد این بازیکن کاملا معقول به نظر می رسد.

البته مک کنی در گذشته قرار نبود که فوتبالیست شود. پدرش یک ارتشی بود و وستون کوچک همیشه سعی می کرد که در محل زندگی خانواده اش روی تبدیل شدن به یک ستاره فوتبال آمریکایی تمرکز کند. پدر مک کنی برای ادامه کار خود راهی منطقه رامشتاین در آلمان شد. وستون در آن زمان شش ساله بود و طبیعتا در المان نمی توانست باشگاهی برای فوتبال آمریکایی پیدا کند. بدین ترتیب مک کنی تصمیم گرفت که به سراغ فوتبال برود و در بازگشت به آمریکا نیز فوتبال را به فوتبال آمریکایی ترجیح داد. درخشش او در آکادمی دالاس باعث شد تا نظر استعدادیابان شالکه به سمتش جلب شود و برای ادامه فوتبال راهی آلمان شد.  بدین ترتیب لیگ فوتبال آمریکایی یک بازیکن با استعداد را از دست داد و فوتبال صاحب یک بازیکن فیزیکی و جنگنده در میانه زمین شد. او در سال 2020 عنوان بهترین بازیکن آمریکا را کسب کرد و حالا پیرلو و هواداران یوونتوس شیفته او هستند.

4125