تغییر نظر گواردیولا درباره بازنشستگی زودهنگام

تغییر نظر گواردیولا درباره بازنشستگی زودهنگام

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید در حال بررسی شرایط ادامه حضورش در پست سرمربیگری طولانی‌تر از آنجه در ابتدا پیش بینی می‌کرد است.
به گزارش فوتبالی، گواردیولا که این ماه ۵۰ ساله خواهد شد پیش از این مدعی شده بود که تصمیمی برای دوران حرفه‌ای طولانی مدت ندارد چرا که علایق دیگری در زندگی خود دارد که ترجیح می‌دهد آنها را دنبال کند. اما پس از تمدید قرارداد اخیرش در ورزشگاه اتحاد تا تابستان ۲۰۲۳ تایید کرد که احساس می‌کند فاصله زیادی تا بازنشستگی دارد. مربی اسپانیایی که در طول دوران درخشان مربیگری خود در بارسلونا و بایرن مونیخ ۲۹ جام قهرمانی به دست آورده می‌گوید: " تجربه به شما کمک می‌کند خصوصا به سبکی که من آن را زندگی کردم. پیش از این فکر می‌کردم زود بازنشسته شوم. حالا فکر می‌کنم در سن بالاتری بازنشسته خواهم شد. بنابراین هنوز دقیقا چیزی در این باره نمی‌دانم. "
گواردیولا در حال حاضر در پنجمین فصل حضورش در سیتی قرار دارد که باعث شده طولانی‌ترین دوران مربیگری او پس از سه سال حضور در بارسا و چهار سال حضور در بایرن مونیخ باشد. آنها در طول این مدت ۸ جام قهرمانی کسب کردند که دوتا آنها قهرمانی در لیگ برتر بوده است.

۱۸۱۱