نوستالژی؛ زمانی که پوچتینو به عنوان بازیکن به پاریسن ژرمن پیوست

نوستالژی؛ زمانی که پوچتینو به عنوان بازیکن به پاریسن ژرمن پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو به تازگی هدایت پاریسن ژرمن را بر عهده گرفته است. در واقع پس از برکناری توماس توخل از هدایت این تیم و با گذشت مدتی کوتاه، پوچتینو به عنوان سرمربی پاریسن ژرمن برگزیده شد.

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن رسما اعلام کرد که مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده است. مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه و فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پس از اخراج توخل با وجود پیروزی مقابل استراسبورگ، حالا بازیکن سابق خود را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است. پوچتینو پس از اخراج از تاتنهام در چهارده ماه اخیر از فوتبال دور بود اما حالا هدایت تیم فرانسوی را به عهده گرفته است. او بین سال‌های 2001 تا 2003 به عنوان بازیکن در پاریسن ژرمن توپ می‌زد. در واقع در تابستان 2001 بود که مائوریسیو پوچتینو به عنوان بازیکن از اسپانیول راهی پاریسن ژرمن شد و در این تیم معارفه شد.

اکنون پوچتینو به عنوان سرمربی پاریسن ژرمن برگزیده شده است و باید دید که عملکرد او در این قامت به چه شکل خواهد بود، او به عنوان بازیکن پاریسن ژرمن 70 بازی در این تیم انجام داد و 4 گل به ثمر رساند. پست بازی پوچتینو، مدافع وسط بود.

1470