تهامی: ۱۳ نفر را دریبل کردم نه ۱۴ نفر، دیگر مادر مثل من نمی‌زاید

تهامی: ۱۳ نفر را دریبل کردم نه ۱۴ نفر، دیگر مادر مثل من نمی‌زاید

پایگاه خبری فونبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه فرهیختگان با ابراهیم تهامی را برایتان انتخاب کردیم. تهامی مثل همیشه حرفهای جالبی زده است:

  • در شهر خودم به من می‌گویند تهامی بیشتر برای اهواز بازی کرده و نباید در آبادان کار کند. قبول این حرف درست اما آقای پیروانی برای آبادان بازی کرده یا آقای قنبری اصلا یک شورت ورزشی دارد که الان کمک آقای پورموسوی است. خود آقای پورموسوی یادش رفته که یک روز حاضر بود ساکم را حمل کند و با من عکس بگیرد.
  • نگفتم ۱۴ بازیکن را در یک صحنه دریبل کردم بلکه گفتم 13،14 بازیکن! البته الان صحبت خاصی ندارم و نمی‌خواهم به آن بپردازم اما چنین اتفاقی واقعا افتاد از شما هم می‌خواهم به آن نپردازید، متاسفانه جوان‌های این دوره زمانه این مباحث را نمی‌پذیرند، چون ندیده‌اند. الان آنها رونالدو و مسی را می‌بینند و دیگر من را قبول ندارند. اشکال هم ندارد چون ندیده‌اند و یادشان نیست و اگر می‌دیدند حتما قبول می‌کردند که من هم بازیکن دریبل‌زن و تکنیکی بودم. 
  • هرکسی ذات خودش را خوب می‌شناسد که چطور بازیکنی است. من به‌خاطر شناختی که روی خودم داشتم گفتم و به قول مهندس صالحی از بزرگان استقلال مثل من مادر نزاییده و نخواهد زایید! بالاخره هرکسی یک سر و شکل و توانایی‌هایی دارد و منظور صالحی این بود که دیگر کسی مثل ابراهیم تهامی نمی‌آید.


    1984