راه رفتن روی اعصاب؛ ابراهیم تهامی در تیم مورینیو رویت شد! (عکس)

راه رفتن روی اعصاب؛ ابراهیم تهامی در تیم مورینیو رویت شد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- لورنزو پلگرینی، کاپیتان رم بعد از 24 سال حرکت ابراهیم تهامی برابر استرالیا را تکرار کرد.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دیشب جالوروسی با یک گل در خانه سمپدوریا به برتری مهمی دست یافت و حالا این تیم حتی در ادامه فصل امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز شده است. اما لحظات پایانی این دیدار حواشی جالبی داشت و منجر به جریمه شدن لورنزو پلگرینی نیز شد.

در دقیقه 92، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم تصمیم به تعویض کاپیتان تیم خود می گیرد و کومبولا در کنار زمین آماده است تا جای لورنزو پلگرینی وارد زمین شود. اما این بازیکن جوان تا جایی که ممکن است برای بیرون رفتن از زمین وقت را تلف می کند و همین حرکت تضمینی برای رقم خوردن یک پیروزی بسیار ارزشمند برای جالوروسی می شود.

لورنزو پلگرینی به آهستگی به سمت خط کناری حرکت کرده، سپس می ایستد، به آرامی محافظ ساق پای خود را درآورده و با حداکثر طمانینه ممکن این کار را روی پای دیگر خود نیز تکرار می کند. هواداران تیم سمپدوریا عصبانی شده و به این حرکت کاپیتان جالوروسی اعتراض می کنند. داور نیز به سمت این بازیکن آمده و از پلگرینی می خواهد هر چه زودتر زمین را ترک کند.

او ابتدا اعتراض کرده و بعد از چند متر این بار خم می شود تا بند کفش خود را باز کند. در نهایت داور چاره ای جز دادن کارت زرد به لورنزو پلگرینی در مقابل خود نمی بیند و این بازیکن با حداکثر اتلاف وقت ممکن زمین را ترک می کند.

24 سال قبل ابراهیم تهامی، مهاجم خوزستانی تیم ملی ایران در دیدار مقابل استرالیا حرکتی مشابه لورنزو پلگرینی انجام داد و البته او نیز با رضایت کامل از ساندروپول کارت زرد گرفت. ابراهیم تهامی که در نیمه دوم و زمانی که ایران با دو گل عقب بود توسط والدیر ویرا به میدان فرا خوانده شده بود، بعد از گل تساوی خداداد عزیزی و در ثانیه های پایانی دوباره تعویض شد و جای خود را به علی اکبر استاداسدی داد.

اما این مهاجم خوش ذوق و جنوبی در مسیر خروج از میدان با حداکثر تاخیر ممکن حرکت کرد و آهسته ترین گام های دوران زندگی خود را برداشت. این تاخیر بقدری اغراق آمیز شد که حتی علی دایی نیز به سمت ابراهیم تهامی آمد و از او خواست زودتر زمین را ترک کند. حمید استیلی نیز در این مسیر تشری به مهاجم تکنیکی آن سال های فوتبال ایران زد و در نهایت کفر داور مشهور و مجارستانی درآمد و تهامی با کارت زرد جریمه شد. او که به نظر از این تصمیم راضی به نظر می رسید، با لبخندی موذیانه در مقابل داور تعظیم کرد و در نهایت جای خود را به استاداسدی داد تا او در دفاع به تیم ملی ایران کمک کند.

9719