فکری: به دنبال پیروزی مقابل گل گهر هستیم/ برای شادی هواداران تلاش می کنیم

فکری: به دنبال پیروزی مقابل گل گهر هستیم/ برای شادی هواداران تلاش می کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی باشگاه استقلال گفت: فکر می کنم فردا شاهد یک بازی خوب و زیبا مقابل گل گهر باشیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمود فکری، سرمربی باشگاه استقلال در خصوص بازی با گل‌گهر اظهار داشت: با توجه به اینکه هر دو تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا هستند، فکر می‌کنم شاهد یک بازی خوب باشیم. هر دو تیم در جدول به هم نزدیک هستند و به دنبال این هستند که جایگاه بهتری پیدا کنند. ما و گل‌گهر به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و به همین دلیل بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. ما با توجه به شرایطمان به دنبال پیروزی هستیم. سه بازیکنمان یعنی شجاعیان، نادری و دیاباته را فردا در اختیار نداریم ولی جایگزین‌های خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم با یک بازی خوب، برنده بازی شویم.

وی افزود: جا دارد از مهمان نوازی تیم گل‌گهر و از هوادارنمان در سیرجان تشکر کنم. هواداران از فرودگاه تا هتل از ما استقبال کردند. با این‌حال از هوادارانمان خواهش دارم که با توجه به شیوع کرونا، از راه دور از ما حمایت کنند. آن‌ها بدانند ما برای خوشحالی آن‌ها و سربلندی آن‌ها تلاش می‌کنیم.

فکری در پایان گفت: جا دارد از مجموعه های‌وب و آقای میری مدیر این شرکت بابت حمایت‌هایشان تشکر کنم که با حمایت‌هایشان به ما دلگرمی می‌دهند و شکل خوبی هم به تیم ما داده‌اند.

7474