آغاز دوره مربیگری ستارگان سابق تیم ملی ایتالیا

آغاز دوره مربیگری ستارگان سابق تیم ملی ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی – دوره جدید کلاس‌های آنلاین مربیگری در ایتالیا ویژه بازیکنان حرفه‌ای به صورت مجازی برگزار می‌شود و ستارگان سابق تیم ملی در آغاز مسیر مربیگری قرار می‌گیرند.

به گزارش فوتبالی، دنیله ده‌روسی، الساندرو دل‌پیرو و کریستین ویری از دیروز مسیر خود برای مربیگری را با حضور آنلاین در کلاس‌های مدرک A یوفا آغاز کردند. این دوره از کلاس‌ها تنها به مربیان اجازه خواد داد تا مربیان بتوانند تنها در تیم‌هایی حداکثر در سطح سری سی به فعالیت بپردازند. این کلاس‌ها به دلیل مشکلات کرونا آنلاین و ویژه بازیکنان حرفه‌ای در ۲۱۰ ساعت برگزار می‌شود.

لیست افرادی که در این دوره از کلاس‌ها شرکت می‌کنند برای هواداران تیم ملی ایتالیا بسیار خاطره‌انگیز است زیرا ستارگان زیادی از تیم‌های سال‌های نه چندان دور ایتالیا در ان حضور دارند. ده‌روسی و دل‌پیرو به همراه تیم ملی توانستند قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ شوند، ایگناسیو آباته، ‌فدریکو بالزارتی و ریکاردو مونتولیوو که به همراه تیم ملی ایتالیا در یورو ۱۲ نایب قهرمان شوند و پاتزینی، پیزارو و ماتری هم در کلاس حضور دارند.

در پایان این دوره کسانی که بتوانند امتحان را با موفقیت پشت سر بگذارند می‌توانند در فوتبال زنان، تیم‌های پایه و تیم‌هایی حداکثر با سطح سری سی فعالیت کنند یا به عنوان دستیار در سری بی و سری آ حضور یابند.

1101