مربیان نسل جدید در ایتالیا؛ ده‌روسی و دل پیرو مدرک حرفه‌ای می‌گیرند

مربیان نسل جدید در ایتالیا؛ ده‌روسی و دل پیرو مدرک حرفه‌ای می‌گیرند

خبرگزاری فوتبالی – نسل جدید مربیان ایتالیا در راه هستند و بازیکنانی که تا چندی پیش درون زمین چمن می‌درخشیدند در حال دریافت مدرک مربیگری حرفه‌ای هسنتد.

به گزارش فوتبالی، جدیدترین کلاس‌های داوری در ایتالیا برای مدرک حرفه‌ای یوفا برگزار شده است و چهره‌های مهم و پرطرفداری در این کلاس‌های حضور دارند تا مدرک حرفه‌ای خود را دریافت کنند. محل برگزاری این کلاس‌های فدراسیون فوتبال ایتالیا است.  

در میان افرادی که در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند نام دنیله ده‌روسی، هافبک با سابقه و متعصب رم به چشم می‌خورد. پدر ده‌روسی در آکادمی رم فعال است و خود ده‌روسی هم در تابستان با پیشنهادهای گوناگونی برای مربیگری مواجه شده بود اما به دلیل عدم داشتن مدرک معتبر این پیشنهادها سرانجامی نداشت تا حالا با دریافت مدرک به یک مربی رسمی تبدیل شود.

دیگر شخص مهم در این دوره از کلاس‌ها الکس دل‌پیرو است. اسطوره باشگاه یوونتوس هم در میان این افراد حضور دارد تا مدرک حرفه‌ای خود را دریافت کند. کریستین ویری، بازیکن مشهور تیم ملی ایتالیا هم در میان افرادی که در این دوره ثبت نام کرده‌اند حضور دارد. فدریکو بالزارتی (بازیکن سابق رم و یوونتوس) ریکاردو مونتولیوو (هافبک سابق تیم میلان)‌ ایگناسیو آباته، الساندرو ماتری، آندره کاستا، ماکارونه، پاتزینی، جیانلوکا چرچی و دنیله گاستالدلو هم در این دوره حضور پیدا کرده‌اند تا از این پس شاهد نسل جدید مربیان ایتالیایی باشیم.

1101