پیش بازی پرسپولیس-ذوب آهن/ آخرین محک قبل از فینال آسیا

پیش بازی پرسپولیس-ذوب آهن/ آخرین محک قبل از فینال آسیا

خبرگزاری فوتبالی- پرسپولیس، فردا آخرین بازی‌اش قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل یک تیم خاص انجام خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در شرایطی برگزار می‌شود که ذوب آهنی‌ها به خاطر ابتلای تعداد زیادی از بازیکنانشان به کرونا دوست نداشتند جلوی پرسپولیس بازی کنند و به این تیم هشدار داده بودند که این بازی می‌تواند برای قرمزها در آستانه فینال آسیا خطرناک باشد منتهی تست‌های اخیری که از شاگردان رحمان رضایی گرفته شده نشان می‌دهد که وضعیت این تیم به نسبت گذشته بهتر شده و به همین دلیل بازی فردا برگزار خواهد شد.

دیدار تدارکاتی برای فینال آسیا: پرسپولیس که بعد از لغو بازی‌اش مقابل نساجی، نگران بود بدون انجام یک مسابقه جدی، آماده فینال آسیا شود حالا قبل از سفر به قطر می‌تواند در یک دیدار رسمی به میدان برود تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

آخرین بازی بشار در لیگ؟ مدتهاست اخباری در این زمینه منتشر شده که هافبک عراقی پرسپولیس بعد از فینال آسیا از این تیم جدا خواهد شد و اگر این خبر صحت داشته باشد، دیدار فردا آخرین بازی رسن در لیگ برای پرسپولیس خواهد بود. اتفاقا امروز و در کنفرانس خبری قبل از بازی پرسپولیس و ذوب آهن، سوالی درباره بشار از یحیی پرسیده شد که او ترجیح داد پاسخگویی به این سوال را به بعد از فینال آسیا موکول کند.

نتیجه بازی قبلی: پرسپولیس در آخرین بازیش در لیگ موفق شد با نتیجه 0-3 شهرخودرو را شکست دهد و ذوب آهن هم با نتیجه 0-2 از تیم مهدی رحمتی شکست خورد.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با 8 امتیاز در رده دوم قرار دارد و ذوب آهن 3 امتیازی تیم چهاردهم جدول است.

شنبه 22 آذر ۹۹

پرسپولیس – ذوب آهن ساعت 16.15

تیم داوری: مرتضی منصوریان – حسن ظهیری – علی احمدی – ایمان کهیش

1984