پیش بازی ذوب آهن- پرسپولیس/ طلسم فولادشهر شکسته می‌شود؟

پیش بازی ذوب آهن- پرسپولیس/ طلسم فولادشهر شکسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا کالدرون با شکست ذوب آهن از بحران خارج خواهد شد؟ 

به گزارش فوتبالی، کالدرون با شکست صنعت نفت در جام حذفی کمی از فشار های وارد بر خود کاست و با قرعه آسان در مرحله بعد ، کار سختی برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم پایانی جام حذفی ندارد. اما هواداران پرسپولیس که در 3 سال اخیر تجربه قهرمانی لیگ را دارند، به چیزی به جز قهرمانی راضی نیستند و پس از شکست 1-0 مقابل نفت مسجد سلیمان در آخرین بازی لیگ، خواستار برکناری این مربی شدند. صحبتهای مدیرعامل باشگاه درباره حمایت مشروط از مربی آرژانتینی هم نشان می‌دهد که کالدرون شرایط سختی را روی نیمکت پرسپولیس تجربه می‌کند. از آنطرف منصوریان هم برای آنکه همکاری‌اش با ذوب آهن، در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد باید در بازیهای باقیمانده تا پایان نیم فصل امتیازات مناسبی بگیرد.

طلسم فولاد شهر: سرخپوشان پایتخت نزدیک به 9 سال است در فولادشهر به برد نرسیده اند و کالدرون و کادرفنی اش تلاش می کنند تا با ارائه راهکاری بتوانند این طلسم را بشکنند.آخرین بار پرسپولیس در سال 1390 با هدایت علی دایی و با گل‌های وحید هاشمیان، امیرحسین فشنگچی و محمد نوری موفق شد ذوب آهن را در فولادشهر شکست بدهد و حالا حدود نه سال است که سرخ ها نتوانسته اند در فولادشهر، ذوب را شکست دهد.

روشن شدن موتور ذوب آهن: تجربه نشان داده که موتور تیم های منصوریان دیر روشن میشوند؛ اما وقتی روشن شد، به هیچ تیمی رحم نمیکنند. ذوب آهن با 7 امتیاز از 4 بازی اخیر خود از منطقه سقوط خارج شد و به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول است. 

جوانان ناجی منصوریان: پس از تک گل علیرضا منظمی 17 ساله در جریان بازی مقابل فولاد، اینبار نوبت معراج اسماعیلی بود تا با مهار ضربه پنالتی نفت مسجد سلیمان، تک امتیاز را به علی منصور هدیه دهد. این دروازه بان 19 ساله در 3 بازی برای ذوب آهن، 2 بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده است. 

چهره ویژه: محمد حسین کنعانی زادگان.  کنعانی در زمانی که منصوریان سرمربی استقلال بود، عضو این تیم بوده و در نیم فصل با تصمیم علیرضا منصوریان از لیست استقلال خارج شد تا از آن زمان کینه شدیدی نسبت به سرمربی حال حاضر ذوب آهن داشته باشد.

نتيجه هفته گذشته: ذوب آهن به تساوی 0-0 مقابل نفت مسجد سلیمان رضایت داد و بازی پرسپولیس مقابل نساجی به تعویق افتاد. 

وضعیت در جدول: ذوب آهن با 11 امتیار در در رتبه یازدهم و پرسپولیس با 19 امتیاز در رده چهارم جدول است. 

*پنجشنبه 14 آذر 98

ذوب آهن اصفهان - پرسپولیس  ساعت 17:30  ورزشگاه فولادشهر 

داور: بیژن حیدری

کمک‌ها: محمدرضا منصوری – فرهاد مروجی