پیش‌بازی ذوب آهن – پرسپولیس/ دیدار خاص در اصفهان

پیش‌بازی ذوب آهن – پرسپولیس/ دیدار خاص در اصفهان

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار فردای ذوب آهن و پرسپولیس برای سرمربیان محروم دو تیم اهمیت زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار که تا قبل از بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته، به خاطر نتایجش مقابل پرسپولیس شدیدا مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفته بود، توانست پرسپولیس را در فولادشهر متوقف کند و امیدوار است این بار هم بتواند از یحیی گل‌محمدی امتیاز بگیرد. آنطرف میدان هم یحیی گل‌محمدی که تیمش خریدهای بزرگی در فصل نقل و انتقالات داشته و امروز هم یورگن لوکادیا را جذب کرد، به دنبال این است که فصل را با برد استارت بزند و خاطره تلخ آخرین بازی دو تیم را از ذهنش پاک کند.

غایبان بیشمار: اول از ذوب آهن شروع کنیم. به جز مهدی تارتار، حامد نورمحمدی مدافع این تیم هم امکان بازی جلوی پرسپولیس را ندارد. در اردوی پرسپولیس هم یحیی گل‌محمدی در صورتی که کمیته استیناف جریمه او را کاهش ندهد، نمی‌تواند فردا در اصفهان روی نیمکت بنشیند. وحید امیری، حامد پاکدل، وحدت هنانوف مصدومین پرسپولیس برای هفته اول هستند و امید عالیشاه و مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل محرومیت انضباطی، حق همراهی پرسپولیس مقابل ذوب آهن را ندارند.

مورد ویژه سینا اسدبیگی: خرید جدید قرمزها در صورتی که مقابل تیم سابقش به میدان برود، شاید برای تیم جدیدش دردسرساز شود چرا که گفته شده در صورتی که این بازیکن در بازی فردا به میدان برود، ذوب آهن از پرسپولیس شکایت خواهد کرد چرا که از دید آنها، جدایی این بازیکن از ذوب آهن و حضورش در پرسپولیس، قانونی نبوده است.

هفته اول لیگ برتر

شنبه 22 مرداد

ذوب آهن – پرسپولیس ساعت 19

تیم داوری: موعود بنیادی فرد، آرمان اسعدی، قهرمان نجفی، وحید زمانی

1984