یک سوال مهم از کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال؛ چرا واسعی بازی کرد اما مرادی محروم شد؟

یک سوال مهم از کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال؛ چرا واسعی بازی کرد اما مرادی محروم شد؟

خبرگزاری فوتبالی- فوتبال ایران در ماه های اخیر مشکلات زیادی داشته است و بعد از تغییرات مدیریتی در فدراسیون فوتبال می توان گفت وضعیت عجیب و غریبی به وجود آمده است‌.

به گزارش فوتبالی، بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال  ایران به هفته پنجم رسید اما برخی از احکام بازیکنان و مربیانی که قرارداد هایشان را با تیم فصل گذشته خود به صورت یکطرفه فسخ کرده اند و به تیم جدیدی ملحق شده اند اعلام نشده است.

روز گذشته و چند ساعت قبل از شروع بازی استقلال و صنعت نفت و تراکتور و فولاد خوزستان خبرگزاری ها از محرومیت چهار ماهه بابک مرادی هافبک استقلال و سعید واسعی هافبک پیکان خبر دادند اما نکته عجیب در این میان اعلام نشدن خبر این احکام از رسانه های فدراسیون فوتبال بود.

در خصوص این موضوع با جمشید نورشرق رییس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم تا به چرایی این موضوع پی ببریم.

نور شرق در پاسخ به این سوال که چرا حکم کمیته وضعیت از سوی بخش رسانه ای می فدراسیون فوتبال منتشر نشده است و چگونه واسعی برای تراکتور روز گذشته بازی کرد اما مرادی نتوانست برای استقلال به میدان برود اینطور پاسخ داد:« بنده وظیفه انتشار احکام صادر شده را در سایت فدراسیون فوتبال ندارم. در جلسه هستم نمی توانم صحبت کنم.»

البته حق با نورشرق است و او مسئول انتشار اخبار نیست اما بهتر است بدانید که این گونه خبرها اول باید توسط دبیرکل تایید شود و بعد از تایید دبیرکل روی سایت فدراسیون فوتبال برود. اتفاقی که دیروز احتمالا برای مرادی افتاده اما برای واسعی نیفتاده است.

حالا سوالاتی که می شود در مورد این موضوع مطرح کرد این است که اولا چرا اخبار مربوط به احکام صادر شده در سایت فدراسیون منتشر نشده است؟

سوال دوم این است که چرا ابلاغ حکم محرومیت مرادی و واسعی به دو باشگاه استقلال و تراکتور به صورت همزمان نبوده است؟ در واقع  چرا باشگاه تراکتور توانست در بازی روز گذشته از واسعی استفاده کند اما استقلالی ها اجازه استفاده از مرادی را پیدا نکردند؟

اگر احکام همزمان اعلام شده آیا باشگاه تراکتور به دلیل استفاده از واسعی گرفتار محرومیت یا جریمه می شود و باشگاه فولاد خوزستان می تواند از تراکتور شکایت کند؟

برخی دیروز خبر دادند که حکم به باشگاه استقلال ابلاغ شده اما به باشگاه تراکتور تا لحظه بازی ابلاغ نشده است! 

9697