مگوایر: فرد باید زودتر اخراج می‌شد!

مگوایر: فرد باید زودتر اخراج می‌شد!

خبرگزاری فوتبالی – هری مگوایر، کاپیتان تیم منچستر یونایتد در بازی شب گذشته مقابل پاریسن ژرمن درباره شکست شیاطین سرخ در بازی شب گذشته حرف‌های خود را بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، هری مگوایر پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: شب ناامیدکننده‌ای بود. می‌خواستیم تا برنده بازی شویم و صعودمان را قطعی کنیم. فوتبال ورزشی پر از حواشی است. موقعیت‌های بهتری داشتیم. ۲ گل حریف روی تشویش ما زده شد. به نظرم ما شایسته بودیم تا از این بازی امتیاز بگیریم. باید از فرصت‌های‌تان استفاده کنید و به حریف‌تان اجازه به ثمر رساندن گل‌های ساده ندهید. ما هنوز می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم و همه چیز دست خودمان است.

در این دیدار فرد از منچستر یونایتد ۲ کارت زرد گرفت و و از بازی اخراج شد که برخی اعتقاد داشتند فرد در صحنه‌ای که در نیمه اول کارت زرد گرفت باید اخراج می‌شد. مگوایر هم به چنین مسئله‌ای اعتقاد دارد. او می‌گوید: عجیب است که  چگونه داور در نیمه اول یک کارت زرد داد. یا باید رنگ کارت قرمز می‌بود یا هیچ.  در نیمه دوم او نباید کارت زرد می‌گرفت. او توپ را از حریف گرفت. فاصله من با صحنه ۲ یارد بود اما کمک داور در فاصله ۵ یاردی حضور داشت. هربار در اروپا شخصی به زمین می‌افتد شما کارت زرد دریافت می‌کنید!

1101