ستاره تیم ملی انگلیس: سخت‌ترین دوران زندگی‌ام را گذراندم

ستاره تیم ملی انگلیس: سخت‌ترین دوران زندگی‌ام را گذراندم

خبرگزاری فوتبالی - فیل فودن بعد از حواشی به وجود آمده در تیم ملی انگلیس و کنار گذاشته شدن از ترکیب سه شیرها، بار دیگر به اردوی انگلیس دعوت شد و این بار برخلاف دفعه قبل، ارزش های خود را نشان داد.

به گزارش فوتبالی، فیل فودن راجع به بازگشت مجدد به ترکیب تیم ملی انگلیس و درخشش برابر ایسلند بیان داشت: حواشی اخیر در تیم ملی انگلیس، یکی از سخت ترین لحظات زندگی ام بود. چنین مواقعی است که به اعتماد مربی تان نیاز دارید و گرت (ساوتگیت) احترام زیادی برای من قائل شد و این کار برای من معنای زیادی داشت. فقط می خواستم که با گل هایم و عملکرد خوبم، زحمات او را جبران کنم. مصمم بودم که به تیم ملی انگلیس برگردم و بهترین عملکردم را داشته باشم. در ابتدا کمی مضطرب بودم اما هر چه گذشت به شرایط عادت کردم.

فودن راجع به عملکرد خود برابر ایسلند گفت: بعد از گل هایم نمی توانستم جلوی لبخند زدنم را بگیرم. احساس فوق العاده ای بود و می خواهم که تلاش کنم و تا جایی که می توانم از آن لذت ببرم. من جیدون سانچو را به خوبی می شناسم و در تیم جوانان کنار او بازی کردم و وقتی به محوطه جریمه حریف رفتم او پاس خوبی به من داد و خوشبختانه ضربه ام به گل تبدیل شد. زمانی که گلزنی می کنید، اعتماد به نفس تان زیاد می شود اما من نیاز دارم تا روی ضربه هایم از پشت محوطه جریمه نیز کار کنم.

1101