فرهاد مجیدی: از این نماینده مجلس شکایت خواهم کرد

فرهاد مجیدی: از این نماینده مجلس شکایت خواهم کرد

خبرگزاری فوتبالی- امروز توئیتی از سوی یکی از نمایندگان مجلس منتشر شد که در آن فرهاد مجیدی متهم شده بود نامش 9 بار در لیست دریافت متقاضیان ارز دولتی آمده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، طبق معمول و در شرایطی که اصولا اخبار منفی راه خود را برای نشر و همرسانی باز می کند، این توئیت بازتاب فوق العاده ای داشت و به خود فرهاد مجیدی که چندان حضوری در شبکه های مجازی ندارد نیز رسید.

او در ابتدا با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نسبت به این ادعا واکنش نشان داد و سپس در این باره به گفتگو نشست.

مجیدی که با پایان کارش در استقلال مدتی است در محافل فوتبالی حضور ندارد در این باره گفت: واقعا از چیزی که شنیده ام و به من نسبت داده اند، حیرت زده شدم.

کاپیتان و سرمربی سابق استقلالی ها ادامه داد: من 44 سال از خدا عمر گرفته ام و تا به حال در این مدت هیچ کار بازرگانی در زنگی ام انجام نداده ام. حتی شرکتی را هم به اسم خود ثبت نکرده ام که بخواهم از طریق آن دست به این کارها بزنم. کار من فوتبال است و سررشته ای در امور دیگر ندارم که بخواهم بخاطرش ارز دولتی درخواست کنم. من نمی دانم این مسئله از کجا به من نسبت داده شده و طبق چه شواهد و طبق چه مدرکی گفته اند من درخواست ارز دولتی داشته ام.

مجیدی در ادامه گفت: فردی که این توئیت را منتشر کرده، نماینده مجلس است و با وجود آنکه احترام ایشان واجب است اما من باید از خودم اعاده حیثیت کنم و بر سر این مسئله از ایشان شکایت خواهم کرد. باز هم تأکید میکنم که حتی روحم از این ماجرا خبر ندارد و اصلا نمی دانم این حرف از کجا بیرون آمده است.

از سرمربی سابق آبی پوشان درباره مسائلی که در برنامه فوتبال برتر شب گذشته اتفاق افتاد و اینکه اثبات شد مدیریت وقت استقلال علاقه ای به موفقیت او نداشته است، سوال پرسیده شد. مجیدی در این باره گفت: فعلا در این زمینه صحبتی ندارم بخصوص که استقلال قرار است با فولاد دیدار مهمی را انجام بدهد. برای آقای فکری و تیم استقلال آرزوی موفقیت میکنم.

7474