فرهاد مجیدی به دنبال طلسم‌شکنی در اولین گام

فرهاد مجیدی به دنبال طلسم‌شکنی در اولین گام

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که در لیگ بیستم مقابل تیم‌های خوزستانی به برتری نرسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، استقلال تهران در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فردا (شنبه) باید از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف میهمان خود فولاد خوزستان برود.

آبی‌پوشان تهرانی برای اولین بار در این فصل با هدایت فرهاد مجیدی باید به میدان بروند و سرمربی جدید آبی‌پوشان در اولین گام باید یک طلسم را هم بشکند. استقلال در این فصل و در نیمه نخست مسابقات در سه تقابل با تیم‌های استان خوزستان موفق به کسب پیروزی نشد و از ۹ امتیاز ممکن تنها ۲ امتیاز نصیبش شد.

استقلال در هفته دوم با نتیجه ۲ بر یک به میزبان خود فولاد خوستان باخت. سپس در ورزشگاه آزادی به دیدار صنعت نفت آبادان رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد و در نهایت جدال با نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی که بازهم با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید. استقلال اگر در دیدار با تیم‌های خوزستانی می‌توانست امتیازات کامل را به دست بیاورد حالا در صدر جدول حضور داشت.

باید دید فرهاد مجیدی در تقابل با اولین تیم خوزستانی چه عملکردی خواهد داشت. تا اینجا در پنج دیداری که مجیدی مقابل تیم‌های خوزستانی داشته سه برد، یک مساوی و یک باخت نصیبش شده است. او در ۶۰ درصد مسابقات به برتری رسیده و تنها در دیدار برگشت لیگ نوزدهم مقابل همین تیم فولاد خوزستان در حالی که تیمش ۱۰ نفره بود با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. در سوی مقابل تیم اهوازی در چهار جدال با تیم‌های تهرانی در نیم‌فصل نخست به ۲ برد در مقابل استقلال و سایپا رسید اما در ادامه به پرسپولیس باخت و در برابر پیکان به تساوی بدون گل قناعت کرد. آنها از ۱۲ امتیاز ممکن به هفت امتیاز دست پیدا کرده‌اند و بیش از نیمی از امتیازات ممکن را مال خود کرده‌اند.

فولاد خوزستان در این فصل و در بازی‌های خارج از خانه تنها یکی از هشت بازی‌اش را با برد به اتمام رسانده است. آنها تنها موفق شدند ماشین‌سازی را در تبریز با یک گل شکست دهند. البته این بدان معنی نیست که آنها به راحتی در خارج از خانه شکست می‌خورند. فولاد تنها ۲ بازی از هشت بازی خارج از خانه‌اش را باخته و در پنج مسابقه مساوی کرده است. شکست یک بر صفر در برابر نفت در مسجدسلیمان و باخت ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، تنها باخت های بیرون از خانه تیم جواد نکونام بوده است.

استقلال هم در این فصل در دیدارهای خانگی به چهار برد، ۲ تساوی و یک باخت رسیده است. شاگردان محمود فکری در نیم‌فصل نخست تنها در مقابل سایپا با یک گل شکست خوردند. آبی‌ها در جدول تیم‌های خانگی تیم پنجم هستند و پیروزی در جدال با فولاد آنها را همسایه سپاهان در رده سوم خواهد کرد.

7474