محمد صلاح کدام بازی‌ها را از دست می‌دهد؟

محمد صلاح کدام بازی‌ها را از دست می‌دهد؟

خبرگزاری فوتبالی، محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول، تازه ترین ستاره‌ در جهان فوتبال است که به بیماری کرونا مبتلا شده. تست کرونای او در اردوی تیم ملی مصر مثبت اعلام شده است و گفته می‌شود که او با شرکت در عروسی برادرش به این بیماری دچار شده است. اکنون نتیجه دومین تست کرونای محمد صلاح هم مثبت از آب درآمده و این بازیکن راهی قرنطینه شده است.

به گزارش فوتبالی، با مثبت شدن دومین تست کرونای صلاح، ابتلای او به این بیماری قطعی شد و این بازیکن حداقل 2 هفته از میادین دور خواهد بود تا دست یورگن کلوپ در خط حمله لیورپول تا حدودی بسته شود. این قضیه باعث می‌شود تا فرصت های بیشتری به دیگو ژوتا، مهاجم جوان پرتغالی که این روز ها خودی نشان داده است، برسد. پیش بینی می‌شود که محمد صلاح 4 بازی از لیورپول را از دست بدهد و این بازی‌ها عبارتند از دیدار های لیورپول مقابل لسترسیتی و برایتون در لیگ برتر انگلیس و بازی‌های لیورپول مقابل آتالانتا و آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا.

در هر صورت به نظر می‌رسد که بی توجهی صلاح نسبت به پروتکل های بهداشتی، کار دستِ خودش و باشگاه لیورپول داده است. باید دید که شرایط این بازیکن به چه شکل پیش خواهد رفت و چه زمانی از این بیماری بهبود می‌یابد.

1470