عکس؛ حرکات موزونی که باعث کرونایی شدن محمد صلاح شد!

عکس؛ حرکات موزونی که باعث کرونایی شدن محمد صلاح شد!

خبرگزاری فوتبالی - محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، تازه ترین ستاره‌ای است که به بیماری کرونا دچار شده است. به نظر می‌رسد که بی توجهی به پروتکل های بهداشتی موجب شده تا او به این بیماری دچار شود. او چند روز پیش در عروسی برادرش که محلی پر ازدحام بود، شرکت کرده بود.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال مصر رسما تایید کرد که نتیجه تست کرونای محمد صلاح مثبت از آب درآمده و این بازیکن از اردوی تیم ملی کشورش جدا شده است. ویروس کرونا نشان داده که با کوچک ترین اشتباه و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی می‌تواند به فرد سرایت کرده و او را به دردسر بیندازد. در این روز ها که گفته می‌شود از حضور در اجتماعات بپرهیزید، محمد صلاح در جشن عروسی برادرش حضور یافته و رقصیده بود. رقصی که منجر به کرونا گرفتنِ او شد.

محمد صلاح

در تصاویری که از او در عروسی برادرش منتشر شده کاملا مشخص است که پروتکل های بهداشتی در هم شکسته شده‌اند و افراد نه تنها فاصله اجتماعی را رعایت نکرده‌اند بلکه ماسک هم ندارند. با توجه به ابتلای صلاح به بیماری کرونا ممکن است سایر اعضای خانواده، دوستان و آشنایان بازیکن مصری هم به همین بیماری دچار شده باشند چرا که آن‌ها هم در این مراسم عروسی حضور داشته‌اند.

1470