چالش جذاب رادو و حامد لک در پرسپولیس

چالش جذاب رادو و حامد لک در پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس در تمرین امروز سرخ ها حضور یافت.

به گزارش فوتبالی، رادوشوویچ که بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا همراه این تیم به تهران نیامد تا برای استراحت به کرواسی برود، بالاخره پس از توافق بر سر زمان پرداخت مطالباتش به ایران بازگشت و امروز در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور یافت تا خیال قرمزها بابت دو دروازه بان خود راحت شود.

رادو که هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده، در حالی به تمرینات پرسپولیس اضافه شد که مدیران پرسپولیس در جلسه با این دروازه بان کروات به او قول دادند تا در کنار پرداخت مطالبات، مشکل مسکن وی برای حضور خانواده اش در تهران را حل کنند.

رادو که قرارداد سه ساله به ارزش هر سال 230 هزار یورو با پرسپولیس دارد با بازگتش به تمرینات می تواند رقابت جذابی با حامد لک در تمرینات این تیم داشته باشد و بعد از لیگ قهرمانان آسیا این رقابت در لیگ برتر بین دو دروازه بان پرسپولیس ادامه داشته باشد.

رقابت همیشگی رادو با بیرو، در سال های گذشته موضوعی بود که انگیزه‌های بوژیدار را زنده نگه می‌داشت. او به سختی تمرین می‌کرد تا نشان بدهد برای نیمکت‌نشینی به ایران نیامده است. اوج کار رادو، در فصل گذشته رقم خورد. او بالاخره توانست بیرو را به نیمکت بدوزد و آنقدر آماده ظاهر شد که دو مربی در دو شرایط زمانی مختلف، او را به عنوان سنگربان اصلی تیم انتخاب کنند. 

رادو که صاحب هشت کلین‌شیت متوالی در رقابت‌های فصل نوزدهم لیگ برتر بود و به شدت آماده نشان می‌داد، ناگهان در هفته های آخر لیگ و نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال دچار یک لغزش غیرمنتظره شده است، خیلی معتقد بودند با نمایش ضعیف رادو در هفته های پایانی شاید در فصل بیستم رادو در پرسپولیس نباشد اما این دروازه بان کروات چالش رقابت با حامد لک را پذیرفت تا برای حضور در قفس توری قرمزها با دروزاه بان محبوب این روزهای پرسپولیس بجنگد.

7655