عکس؛ داوید دخیا برای اولین بار صاحب فرزند شد

عکس؛ داوید دخیا برای اولین بار صاحب فرزند شد

خبرگزاری فوتبالی - داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد و تیم ملی اسپانیا، با انتشار تصویری اعلام کرد که صاحب فرزند شده است. او تاکنون بچه‌ای نداشت و برای اولین بار پدر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، داوید دخیا در سال 2010 با اردونی، خواننده اسپانیایی، ازدواج کرده بود و تاکنون صاحب فرزند نشده بود. او که در این روز ها انتقادات زیادی را تحمل می‌کند، بچه‌دار خواهد شد تا اندکی از این روز های پرفشار فاصله بگیرد. دخیا با انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی‌اش به نوعی پدر شدن خود را اعلام کرد.

دخیا در حال حاضر 29 سال دارد و پدر می‌شود. انتقادات زیادی در مورد عملکرد او وجود دارد اما برباتوف، بازیکن سابق منچستریونایتد اخیرا در دفاع از او گفته بود:"دخیا در فرم خوبی است و من خیلی خوشحالم که او را این گونه می‌بینم. دخیا در حال پاسخ دادن به منتقدان به شیوه‌ای درست است و به جای پاسخ کلامی از طریق نمایش‌هایش پاسخ می‌هد. این خودش یک نشانه است که یعنی او دوران بد خود را پشت سر گذاشته است. اینکه سعی کنند این مسئله که دخیا بهترین دروازه‌بان دنیا است را تکذیب کنند مسخره است. اشتباهاتی که او در یک بازی انجام می‌دهد باعث نمی‌شود او را یک بازیکن بد بدانیم."

1470