داوید دخیا دیگر دروازه‌بانی قابل اعتماد نیست؟

داوید دخیا دیگر دروازه‌بانی قابل اعتماد نیست؟

خبرگزاری فوتبالی - داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد در شکست 3 بر 1 تیمش مقابل چلسی در نیمه نهایی FA Cup یکی از ضعیف ترین چهره های تیمش بود.

به گزارش فوتبالی، اعتماد هواداران منچستریونایتد به داوید دخیا پس از نمایش ضعیفی که مقابل چلسی داشت، به اعماق بیشتری سقوط کرد. این دروازه‌بان 29 ساله برای حرکت مضحکش در جهت متوقف کردنِ ضربه‌ی اولیویه ژیرو، که منجر به گلِ اولِ چلسی پیش از پایان نیمه اول شد، در شبکه های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفته است. این اشتباه اعتماد به نفس دخیا را تضعیف کرد و او در نیمه‌‌ی دوم دو گلِ دیگر نیز دریافت کرد که روی گلی که میسون مونت در دقیقه‌ی 56 به ثمر رساند با دفعِ ناقصش مقصر بود.

دخیا که چند هفته پیش در بازی تیمش مقابل تاتنهام هم اشتباهی عجیب و غریب داشت به شدت مورد انتقاد روی کین و گری نویل قرار گرفته بود. نویل در پادکست اینترنتی خود درباره او گفته بود:" او تنها بازیکن منچستر یونایتد در ۴ سال گذشته بود که می‌شد به او تکیه کرد اما حالا دیگر این گونه نیست. چند وقتی است که او دیگر مثل همیشه نیست. اگر این اشتباهات برای ۶ ماه اتفاق می‌افتاد قابل قبول بود، اما زمانی که یک سال تمام این اتفاق رخ می‌دهد باید نگران شوید. زمانی که مدت آن ۲ سال می‌شود، دیگر دائمی خواهد بود. این مسئله حالا برای دخیا اتفاق افتاده و او اشتباهات زیادی دارد. کسی که هیچ وقت اشتباه نمی‌کرد و می‌توانستید به او اعتماد کنید. مسئله فقط اعتماد است وگرنه دست‌ها و پاها مانند قبل هستند. مشکل در ذهن است."

1470