با تایید لیورپول؛ عمل جراحی زانوی فن دایک موفقیت آمیز بود

با تایید لیورپول؛ عمل جراحی زانوی فن دایک موفقیت آمیز بود

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه لیورپول اعلام کرد که ویرجیل فن دایک عمل جراحی موفقیت آمیزی را روی زانوی خود انجام داده و احتمال دارد در ادامه فصل قادر به همراهی تیمش نباشد. 

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی لیورپول در جریان دربی مرسی ساید و پس از درگیری با جردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون، دچار مصدومیت شده و از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد. بازیکن تیم ملی هلند روز جمعه عمل جراحی خود را انجام داد تا روند درمان مصدومیت خود را آغاز کرده و پارگی رباط صلیبی پای خود را ترمیم کند. باشگاه لیورپول با انتشار بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرده و نوشت: " مدافع لیورپول بر اساس برنامه قبلی امروز در لندن تحت عمل جراحی قرار گرفت که با موفقیت به پایان رسید. فن دایک حالا فورا تمرکز خود را روی آغاز روند درمان با حمایت تیم پزشکی سرخپوشان قرار می‌دهد. هنوز بازه زمانی مشخصی برای بازگشت بازیکن هلندی به میادین مشخص نشده است. "

بازیکن سابق سلتیک و ساوتهمپتون یکی از مهره‌های کلیدی یورگن کلوپ در پایان دادن به حسرت 30 ساله بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر توسط لیورپول در فصل گذشته بود و موفق شد در هر 38 بازی این تیم در لیگ به میدان رفته و 5 گل نیز به ثمر برساند. غیبت او در لیورپول توسط جوئل ماتیپ و فابینیو پر خواهد شد هرچند فابینیو نیز دچار مصدومیت شده تا شرایط برای کلوپ سخت‌تر از قبل شود. 

1811