قربانیان: بادران امسال باید به لیگ برتر صعود کند

قربانیان: بادران امسال باید به لیگ برتر صعود کند

خبرگزاری فوتبالی- مالک باشگاه بادران تأکید کرد تیم فوتبال این باشگاه باید در فصل پیش رو به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فریدون قربانیان رئیس هیئت مدیره باشگاه بادران درباره قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته اول و اینکه چه نظری در مورد قرعه بادران دارد، گفت:‌ اعتقاد من این است که قرعه‌کشی نباید در عملکرد و هدف بادران تاثیری داشته باشد. به هر حال همه تیم‌ها در شرایطی مساوی برابر هم قرار می‌گیرند و قرعه نباید تأثیری در هدف ما داشته باشد. شاید هر قرعه محاسن و معایب خودش را برای هر تیمی داشته باشد، ولی هدف نهایی ما صعود به لیگ برتر است و باید بهترین نتایج را بگیریم. 
مالک باشگاه بادران در ادامه تأکید کرد:‌ من با بچه‌های تیم درباره اهداف‌مان صحبت می‌کنم. من به آنها خواهم گفت که اگر عملکرد خوبی داشته باشیم، همه پیشرفت خواهیم کرد. ما باید به لیگ برتر صعود کنیم و رسیدن به این هدف نیازمند این است که همه وظایف‌شان را به بهترین شکل انجام دهند. من دست فرهاد کاظمی سرمربی تیم را هم باز گذاشته‌ام و امیدوارم در نهایت به هدف‌مان برسیم. 

وی با اشاره به اینکه همه باید شاهد رقابتی پاک در مسابقات لیگ دسته اول باشند، اظهار داشت: متأسفانه شرط‌بندی در فوتبال ایران هم رخنه کرده و این موضوع در برخی نتایج تأثیرگذار است که من در این زمینه هم با بازیکنان صحبت خواهم کرد. من از دستگا‌ه‌های نظارتی، اجرایی، قضایی و فدراسیون این تقاضا را دارم که با شرط‌بندی مبارزه کنند تا برخی قماربازها و شارلاتان، قداصت فوتبال را زیر سؤال نبرند. خیلی‌ها مثل من در بحث اشتغال‌زایی و مسئولیت پذیری اجتماعی عاشق هستند و نباید اتفاقاتی رخ دهد که حق تیمی در بیرون از محیط فوتبال خورده شود. 

6641