لیگ دسته اول| صدرنشینی بادران با برد دراماتیک

لیگ دسته اول| صدرنشینی بادران با برد دراماتیک

پایگاه خبری فوتبالی- 3 بازی باقی مانده از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر امروز برگزار شد که بادران در پی یک پیروزی دراماتیک به صدر جدول مسابقات صعود کرد.

به گزارش فوتبالی، در روز دوم از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ دسته اول، امروز ۳ بازی انجام شد که در اولین بازی امروز، قشقایی با نتیجه ۳ بر یک میهمانش استقلال ملاثانی را شکست داد.

در دومین بازی بادران در دیداری پر گل میزبانش چوکا تالش را در حالی با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد که تا دقیقه ۹۰ با نتیجه ۲ بر یک عقب بود. بادران با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان به صدر جدول صعود کرد. در آخرین بازی استقلال خوزستان در اهواز با نتیجه ۳ بر صفر مقابل گل ریحان به پیروزی رسید.

در پایان هفته پانزدهم این رقابتها، بادران به لطفاً نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر گرفته به صدر جدول صعود کرد تا مس کرمان در رده دوم و فجر سپاسی در جایگاه سوم قرار بگیرند. هوادار که تا هفته گذشته صدرنشین بازی‌ها بود، با ۴ پله سقوط به رده چهارم رسید و شهرداری آستارا با ۲۴ امتیاز در رده پنجم ایستاده است. این ۵ تیم در پایان هفته چهاردهم کورس تیم‌های بالای جدول را تشکیل داده‌اند.

در پایین جدول هم نود ارومیه با ۱۱ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و دو تیم گل ریحان و چوکا با ۱۲ و ۱۳ امتیاز در رده‌های هفدهم و شانزدهم ایستاده‌اند.

نتایج کلی هفته چهاردهم لیگ دسته اول؛

* خیبر خرم آباد یک - شهرداری آستارا ۲
* رایکا بابل صفر - مس کرمان صفر
* ملوان صفر - نود ارومیه صفر
* آرمان گهر یک - فجر سپاسی ۲
* هوادار صفر - شاهین بوشهر یک
* پارس جنوبی جم یک - خوشه طلایی ساوه صفر
* قشقایی شیراز ۳ - استقلال ملاثانی یک
* چوکا تالش ۲ - بادران تهران ۴
* استقلال خوزستان ۳ - گل ریحان البرز صفر

4774