پاسخ دروازه بان ونلو به یک سوال: دریافت 13 گل چه حسی داشت؟

پاسخ دروازه بان ونلو به یک سوال: دریافت 13 گل چه حسی داشت؟

خبرگزاری فوتبالی - یکی از عجیب ترین بازیهای هفته لیگ های اروپایی مربوط به بازی آژآکس و وی وی وی ونلو بود. در این بازی آژاکس توانست با نتیجه سیزده بر صفر پیروز شود که لاسینا ترائوره پنج گل به ثمر رساند. دلانو فن کروی، دروازه بان ونلو نیز یکی از کابوس وارترین شب های عمر خود را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، در پایان بازی تصویری از آندره اونانا دروازه بان کامرونی آژاکس و محصول آکادمی بارسلونا ملحق شد که به نظر می رسید در حال دلداری دادن به دروازه بان ونلو است. اما دروازه بان تیم فن کروی در مصاحبه ای ای با یک برنامه تلویزیونی گفت که از رفتار دروازه بان آژاکس در این بازی دلخور است. 

فن کروی می گوید که از این که شنیده اونانا می خواسته به او پنالتی بزند، دلخور شده است. وی اظهار داشت :" وقتی شنیدم که می خواهد به من پنالتی بزند، با خودم گفتم که آیا واقعا قصد چنین کاری را داشته؟ اگر به دروازه بان دیگری احترام می گذارید، نباید در جریان بازی به سمتش پنالتی بزنی چرا که چنین کاری تحقیرآمیز است."

فن کروی در مورد احساسات خود پس از دریافت سیزده گل و بدترین شکست تاریخ لیگ هلند گفت:" نمی توانم توصیفش کنم. حقیقتا هیچ حسی نداشتم و این خیلی بد است. از نظر ذهنی کاملا ویران می شوی و می خواهی فقط از زمین بیرون بروی. نمی خواستم این بازی را ببینم."

4125