گزارش ویژه/ علی کریمی را استقلالی بدانید!

گزارش ویژه/ علی کریمی را استقلالی بدانید!

خبرگزاری فوتبالی- هر چند هنوز علی کریمی تکلیفش برای فصل جدید را مشخص نکرده است اما بر اساس آخرین خبرها و شواهد و قرائن، باید هافبک طراح فوتبال ایران را فصل بعد هم استقلالی دانست.

به گزارش فوتبالی، دیروز در گزارشی نوشتیم به نظر می‌رسد کریمی فعلا از فکر لژیونر شدن خارج شده و دیگر به بازی در اروپا فکر نمی‌کند و مشغول سبک سنگین کردن پیشنهادهای سپاهان و استقلال است. طی روزهای گذشته این بحث مطرح شده که درخواست مالی سپاهان به بازیکن سابقش به قدری بالا بوده که کریمی را برای بله نهایی دادن به استقلال در دو راهی گذاشته است.

از پیشنهاد سپاهان تا موج خبری در اصفهان

امروز یکی از روزهای ورزشی صبح به صورت مستقیم نامی از سپاهان نیاورد اما مشخص بود که منظورش این باشگاه است که به علی کریمی برای دو سال پیشنهادی 20 میلیارد تومانی برای هر فصل به او داده است. روایت دیگری هم درباره پیشنهاد سپاهان به کریمی وجود دارد. روایتی که در یک کانال خبری منتشر شده و بر اساس آن، سپاهان حاضر است بین 18 تا 20 میلیارد تومان(که شامل پول و ملک می‌شود) برای کریمی هزینه کند ولی پیشنهاد استقلال نهایتا 7 میلیارد تومان به این بازیکن است و همین ماجرا باعث شده که کریمی هنوز تصمیم نهایی‌اش را نگرفته باشد. البته این روایت دوم درست به نظر نمی‌رسد چرا که اگر درست بود مطمئنا کریمی به تهران نمی‌آمد و پای مذاکره با استقلالی‌ها نمی نشست. البته دیروز محمدرضا خلعتبری خواست فضا را طوری نشان دهد که امکان بازگشت کریمی به سپاهان وجود دارد و در یک برنامه تلویزیونی شبکه استانی اصفهان و در پاسخ به سوال هواداران سپاهان درباره علی کریمی، به این نکته اشاره کرده که سپاهان خانه این بازیکن است و سپاهان از بازگشت این بازیکن استقبال خواهد کرد چرا که او می‌تواند به این تیم کمک کند.

نقش وریا در بازگشت کریمی

همانطور که دیروز در گزارشی اشاره کردیم در چند وقت گذشته وریا غفوری روی راضی کردن علی کریمی نقش بسزایی داشته و ساعتها با او درباره بازگشت به استقلال صحبت کرده و حتی او از مدیران استقلال خواسته تا هرطور شده علی کریمی را راضی کنند. در روزهای گذشته که کریمی به تهران هم بازگشته چند باری با وریا غفوری جلساتی داشته و ظاهرا وریا غفوری توانسته او را برای تمدید قرارداد مجاب کند. به نظر می رسد که در چند روز آینده و تا آخر هفته تمدید قرارداد کریمی با استقلال اتفاق می افتد. این عادت علی کریمی است که تا آخرین لحظات صبر می‌کند و بعد تمدیدش را اعلام می کند. البته باشگاه استقلال در تلاش بود که با او دو ساله تمدید کند اما ظاهرا قرارداد استقلال با کریمی یکساله و البته بدون بند فسخ ترانسفر به خارج از کشور است. این در حالی است که دیروز خبر بند فسخ علی کریمی فضای مجازی و هواداری استقلال را تحت تاثیر قرار داد اما نزدیکان به علی کریمی و خود باشگاه استقلال، این ماجرا را به شدت تکذیب کرده‌اند. استقلال با وجود بازگشت دیاباته و میلیچ و تمدید قرارداد با علی کریمی، در صورتی که بدهی‌ها پرداخت و پنجره‌اش باز شود در همه خطوط جنسش جور خواهد شد و محمود فکری یک تیم جمع و جور را در اختیار خواهد داشت.

1984