شرط حضور علی کریمی در استقلال

شرط حضور علی کریمی در استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- علی کریمی که این روزها درباره اش اخبار گوناگونی به گوش می رسد، مد نظر استقلال برای بازگشت است اما هم مشکل مصدومیت دارد و هم اینکه یک سال دیگر با تیمش قرارداد.

به گزارش فوتبالی، در حالی زمزمه های بازگشت علی کریمی به استقلال مطرح شده که این بازیکن جدا از مشکل قدیمی درد کمر خود، از ناحیه لگن هم دچار آسیب دیدگی شده و همین مسئله باعث شده تا استقلالی ها برای مذاکره با او تردید داشته باشند.

از این رو استقلالی ها شرط بازگشت کریمی به  تهران را حضور او در ایفمارک قرار داده اند. در صورتی که علی کریمی در تست های پزشکی مشکلی نداشته باشد، قرارداد خود را با استقلال به امضا می رساند در غیر این صورت آبی ها قید جذب مجدد این بازیکن را خواهند زد.

به هر حال استقلالی ها از لحاظ فنی اعتقاد زیادی به کریمی دارند اما ممکن است همین مصدومیت کهنه این بازیکن سبب این شود که آبی ها قید جذب او را بزنند.

طبق شنیده ها کریمی هم برای بازگشت به استقلال بدون تمایل نیست اما او در صورتی قراردادش با استقلال به امضا خواهد رسید که مشکلی از جهت آسیب دیدگی نداشته باشد و البته باشگاه ترکیه ای به او برای جدایی رضایت بدهد.

4154