ده‌روسی: می‌خواهم مربی شوم اما کرونا همه چیز را تغییر داده

ده‌روسی: می‌خواهم مربی شوم اما کرونا همه چیز را تغییر داده

خبرگزاری فوتبالی – دنیله ده‌روسی اعلام کرده اگر کرونا پیش نمی‌آمد او می‌توانست مسیر مربیگری‌اش را سریع‌تر پیش ببرد.

به گزارش فوتبالی، ده‌روسی، اسطوره باشگاه رم ایتالیا که سال‌ها برای این تیم بازی کرده، در آغاز فصل گذشته از این تیم جدا شده بود تا در آرژانتین به کار خود ادامه دهد اما آن‌جا دوام نیاورد و از فوتبال خداحافظی کرد. بسیاری منتظر بودند او به مربیگری روی بیاورد و البته خودش هم این مسئله را تایید می‌کند اما به نظر می‌رسد کرونا برنامه‌های او برای آغاز ماجراجویی‌اش را به تاخیر انداخته است.

ده‌روسی در یک برنامه تلویزیونی به نام Propaganda Live در یکی از شبکه‌های ایتالیایی گفته: در حال حاضر من یک بازیکن سابق فوتبال و یک پدر تمام وقت هستم. می‌خواستم مربی شوم اما شیوع کرونا همه چیز را تغییر داد. می‌خواستم به جاهای مختلفی سفر کنم تا برای یک سال و نیم، چیزهای زیادی یاد بگیرم. در ماه ژانویه (دی ماه) از آرژانتین برگشتم و مسئله شیوع کرونا اتفاق افتاد.

ده‌روسی در ادامه گفته: نظرم درباره فوتبال در دوران کرونا؟ این نتایج البته نامعقول نیستند اگرچه سال گذشته را به عنوان یکی از بهترین فصول فوتبال در خاطرمان نگاه نخواهیم داشت. فصل گذشته شاید اندکی پیچیده بود. برخی تیم‌ها کاملا در تضاد با نمایش‌های پیشین‌شان رفتار می‌کردند. شرایط برای همه یکسان است اگرچه که تیم‌هایی که کمترین میزان ابتلای بازیکنان به کرونا را دارد، تیم کامل‌تری خواهد داشت.

1101