رسمی/ دانیله ده روسی به بوکا جونیورز پیوست

رسمی/ دانیله ده روسی به بوکا جونیورز پیوست

سایت رسمی فوتبالی- با اعلام رسمی باشگاه آرژانتینی بوکا جونیورز ، دانیله ده روسی، هافبک باتجربه ایتالیایی به این تیم پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، ده روسی که در تمام طول عمر حرفه ای اش پیراهن رم را به تن کرده بود، اخیرا پس از اطلاع از تصمیم مدیران این باشگاه مبنی بر تمدید نکردن قراردادش، در پایان فصل گذشته تصمیم به ترک رختکن جلوروسی گرفت.او  بیش از دو دهه در باشگاه رم حضور داشت و بیش از 600 بازی برای این تیم برگزار کرده بود

در آن زمان این طور به نظر می رسید که او در سن 36 سالگی،کفشهایش را آویزان خواهد کرد. اما در تصمیمی غیرمنتظره، تصمیم گرفت راهی آرژانتین شود و پیراهن بوکا جونیورز را به تن کند. ده روسی شب گذشته از ایتالیا راهی آرژانتین شد و در فرودگاه بوئنوس آیرس با استقبال ویژه هواداران بوکا مواجه شده بود.

ده روسی که با ایتالیا در جام جهانی 2006 به قهرمانی رسید، بارها از علاقه اش برای بازی در بوکا جونیورز گفته بود و سرانجام امشب به طور رسمی به یکی از دو غول فوتبال آرژانتین پیوست.

هفته گذشته دانیل آنیلی رئیس باشگاه بوکا جونیورز درمورد جذب ده روسی به خبرنگاران گفته بود:« اینکه یک قهرمان دنیا گفته که می خواهد پرونده فوتبالی اش را دراینجا ببندد، مرا غرق در غرور می کند. این برای فوتبال ارژانتین خیلی خوب است که چنین بازیکنی را در اینجا داشته باشیم.»