روایت پیرلو از تساوی با ورونا: سیلی خوردیم و بیدار شدیم!

روایت پیرلو از تساوی با ورونا: سیلی خوردیم و بیدار شدیم!

خبرگزاری فوتبالی – آندرا پیرلو، سرمربی تیم یوونتوس می‌گوید آن‌ها با دریافت گل یک سیلی خوردند و پس از بیدار شدن به بازی برگشتند. او اعتقاد دارد بازیکنان باید از ابتدا پرقدرت بازی می‌کردند نه پس از دریافت گل.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم یوونتوس در چهارچوب رقابت‌های سری آ به مصاف ورونا رفت و به تساوی ۱-۱ رسید. پیرلو پس از این بازی به Sky Sport گفت: در نیمه اول به اندازه کافی هجومی نبودیم. به انتظار حریف نشستیم اما باز هم بهترین فرصت‌ها را خلق کردیم. زمانی که آن‌ها جلو افتادند به خوبی پاسخ دادیم اما نباید به یک سیلی یا توهنی نیاز داشته باشیم تا بیدار شویم. زمانی که شما مقابل تیمی مثل آتالانتا یا ورونا بازی می کنید شرایط سخت است زیرا می‌توانند یک در مقابل یک‌ها را برنده شوند و دوئل‌های زیادی خلق کنند. ما تلاش کردیم که از پرس آن‌ها دوری کنیم و در نیمه دوم هم بهتر کار کردیم. مقابل آن‌ها کار سخت است و می‌توانستیم بهتر عمل کنیم.

پیرلو در ادامه گفت: می‌دانستیم این بازی از بازی در کیف هم سخت‌تر خواهد بود زیرا ورونا تیمی هجومی است. در تمرینات‌مان روی پرس کار کردیم و تمریناتی‌ هم در زمینه موقعیت های یک به یک داشتیم. نباید سیلی می‌خوردیم تا بیدار شویم. باید از همان ابتدا به سختی کار می‌کردیم و از آن جا ادامه می دادیم.

1101