پیرلو: اگر ساسولو را نمی‌بردیم بردمان مقابل میلان معنا نداشت!

پیرلو: اگر ساسولو را نمی‌بردیم بردمان مقابل میلان معنا نداشت!

پایگاه خبری فوتبالی – آندرا پیرلو پس از برد ۳-۱ مقابل ساسولو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، پیرلو پس از پایان بازی گفته: به رباط کناری داخل زانوی دیبالا ضربه وارد شده و باید شرایط او را ارزیابی کنیم. مک‌کنی هم روز گذشته (قبل از بازی) یک مشکل عضلانی کوچک داشت و دوباره آن را احساس کرد. برای ما بسیار مهم بود تا با برد در بازی مقابل ساسولو استمرار در روندمان را حس کنیم. در غیر این صورت بردمان در میلان معنایی نمی‌داد.

سرمربی یوونتوپس در ادامه افزود: در بازی امشب (شب گذشته) اندکی کند بودیم اما با گذشت زمان بهتر شدیم و اراده بیشتری برای برد پیدا کردیم. خط هافبک ما بیش از اندازه منفعل بود و ۲ مدافع ما به درستی برابر مهاجمان حریف جای‌گیری نکرده بودند. دفرل هم فضای زیادی پیدا کرد و گل تساوی را به ثمر رساند. هم در دفاع و هم در هافبک اشنتباه کردیم. بازی مقابل اینتر؟ باری همه جذاب است. آن‌ها تمرکز خود را افزایش داده‌اند. ما بازیکنان قهرمانی داریم که به این گونه نبردها عادت کرده‌اند. ما یوونتوس هستیم و در هر بازی فشار برای برد را احساس می‌کنیم. باید تصور کنیم هر بازی برای ما فینال است.

پیرلو در پایان گفت: عزم و اراده برای کسب نتیجه تا آخرین لحظه باید در DNA یوونتوس باشد. می‌توانیم کیفیت خود را ارتقا دهیم. می‌توانیم بهتر یا بدتر باشیم اما عزم برد چیزی است که هرگز نباید از دست بدهیم.

1101