بد‌اسم‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال؛ بن لادن و برادرش صدام حسین!

بد‌اسم‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال؛ بن لادن و برادرش صدام حسین!

خبرگزاری فوتبالی – شاید برخی اسامی به دلیل تلفظی متفاوت برای فوتبالدوستان بامزه باشند اما اینکه نام یک بازیکن و شخصیت‌های سیاسی مشابه باشد اتفاقی عجیب است.

به گزارش فوتبالی، یک فوتبالیست ۱۸ ساله پرویی که در دسته دوم لیگ پرو در تیم یونیون کامرسیو بازی می‌کند نامش Osama Vinladen است و با توجه به این که حرف v در زبان اسپانیایی «ب» تلفظ می‌شود می‌توان او را اسامه بن لادن خطاب کرد.

او که نام کاملش اسامه بن لادن خیمنز لوپز است در یک گفت و گوی رادیویی اعلام کرده تصمیم پدرش بوده که نامش با فرمانده سابق القائده مشابه باشد. او گفته: نام برادر من صدام حسین است و پدرم می‌خواست نام سومین فرزندش را جرج بوش بگذارد اما فرزند سوم دختر بود. زمانی که بن‌لادن به برج‌های دوقلو حمله کرد نام او مشهور شد و من ۷ اکتبر سال ۲۰۰۲ به دنیا اومد. (تقریبا یک سال و یک ماه بعد.)

بن لادن از تصمیم پدرش دفاع می‌کند و می‌گوید: فکر می‌کنم پدرم این نام را دوست داشت. فکر کنم فردی با نام هیتلر هم در پرو وجود داشته باشد. مسیح انسان را نجات داد اما خیلی‌ها نام عیسی دارند و به مردم آسیب می‌زنند. فکر نمی‌کنم چون یک نفر با نام اسامه بن لادن اقدام به کشتن انسان‌ها می‌کرده قانونی درباره نام بن لادن وجود داشته باشد.

اسامه بن لادن پرویی خود یک فرزند با نام سانتیاگو دارد که احتمالا اگر پدربزرگ او می‌خواست نامش را انتخاب کند، نام او جورج بوش می‌شد!

1101